Gå til innhold

Hjelp - jeg fant en stygg E30 på finn.no !

jelpoole
 Share

Anbefalte innlegg

Det er langt fra den verste E30 jeg har sett. Det er ikke min smak.

Det er som TAS påpeker ikke morro da man blir uthengt for noe man selv eier, eller har gjort... og dette burde kanskje få folk til å tenke seg om to ganger (spesielt da jeg VET det er folk her inne som har fått uthengt bilene sine på andre forum) om hvordan dere kommenterer saker og ting her inne.

Sånne tråder som dette synes jeg faktisk det er helt ok å slette, hva godt fører det med seg?

Om bilen min usaklig hadde blitt hengt ut på et forum (f.eks dette) så hadde det blitt månelyst her inne!.

Tror det gjelder dere andre også, hvem tar imot usaklig kritikk?

Er mange biler her inne jeg ikke synes noe om, men skal jeg opprette en tråd om en av de? Jeg kan jo prøve, så kan dere se.

*Velge offer*

...neida, jeg skal være snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe mange hårsåre her ja.. men stopp en halv, det ser jo faktisk ut som stylinga er satt på av dattera mi på 7 år. "full styling" burde vel inkludere sideskjørt? Ser man på de andre bildene finner man jo ut at front og bakfanger var det som var viktig for eieren. Tar man selve annonsen er jo den lik bilen.... say no more..

Han er heldig hvis han får 15k på den annonsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst, så er drittsnakking en uting uansett om det går på person eller dens eiendeler.

Et godt bevis på at vi er dritgoe på å more oss på andres bekostning dette her.

Blir nok ikke kvitt den ukulturen så lett desverre.

En ting er jo å sitte hjemme i sofan sammen med et par kompiser og le av andres ting.

Men dette blir jo regelrett uthenging og sabotasje for dem det gjelder.

Tenk konsekvenser for dem det gjelder, og se deg selv i samme situasjon ved et eventuelt salg av kjerra.

Ikke møe morro da vil jeg tro.

Jeg er ikke akkurat uskyldig selv, men ville ikke latt det gå forbi ubemerket om jeg la ut kjerra for salg, også bli utsatt for dette.

Fort gjort og bli blind kan man si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er absolutt ikke den styggeste bmw'en jeg har sett, verken når det gjelder 1-3-5-6-7-8 eller x-serien...

I steden for en ny tråd for hver eneste tulleting, hvorfor ikke bare skrive det som innlegg i tulletråden? Er jo nettopp derfor den er opprettet, for å spare antall tråder om bare tull ;)

Både Gunnar, Fredrik og de andre moderatorene har jo en real-life-job ved siden av den innsatsen de gjør her, så hvorfor ikke lette deres arbeid bitte litte granne?

Tulletråden; det ligger i navnet! :D

glemte Z serien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ser det egentlig ut som eieren prøver å selge en halvferdig stylet bil der bla. sideskjørt ikke er satt på fordi det er funnet rust i kanalene. Kanskje han vil selge fordi det viste seg å bli mer arbeid enn han var interesert i?

At jeg ikke liker altfor mye styling med masse netting og slikt er min sak, så skal ikke kommentere det.

Må og innrømme at jeg har synes det var morsomt med enkelte biler som har blitt hengt ut her, men synes og at terskelen for å henge ut har blitt altfor lav! Vi burde kanskje prøve å holde oss til konstruktiv kritikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe mange hårsåre her ja.. men stopp en halv, det ser jo faktisk ut som stylinga er satt på av dattera mi på 7 år. "full styling" burde vel inkludere sideskjørt? Ser man på de andre bildene finner man jo ut at front og bakfanger var det som var viktig for eieren. Tar man selve annonsen er jo den lik bilen.... say no more..

Han er heldig hvis han får 15k på den annonsen...

Jeg var den første med kommentar om den barnslige drittslengingen her. Om jeg er hårsår? Hvorfor skulle jeg være det? Jeg har ikke, og har aldri hatt en slik stylet bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette her er å dra det hele mye forlangt,

"Hjelp! jeg fant en stygg e30 på finn" tips til deg, oppsøk hjelp. du har ett stort problem hvis du trenger hjelp pga du så en e30 DU mener er stygg!

For det andre er dette her å dra all mobbing om andres bil mye for langt, bilen hans er jo mer eller mindre ett prosjekt, det burde vel si seg selv. Da han skrive f.eks. at det er rust i kanalene. Hvorfor skal han da montere sidekjørter?

En annen ting er jo all denne snakka om styling så er så forj**lig stygg.

Smaken er som baken, det er noe alle her inne burde forstå snart, blir jo sakt i samtlige tråder.

Beklager att jeg lar meg bli så provusert, men ser for meg att det var jeg som var den stakkaren som skulle selge bil, å så blir den hengt ut slik som dette.

Jeg ser egentligt ikke problemet, med å lage en ny forum regel som tilsier at mobbing av andre personer og andres eiendeler er forbudt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er absolutt ikke den styggeste bmw'en jeg har sett, verken når det gjelder 1-3-5-6-7-8 eller x-serien...

I steden for en ny tråd for hver eneste tulleting, hvorfor ikke bare skrive det som innlegg i tulletråden? Er jo nettopp derfor den er opprettet, for å spare antall tråder om bare tull ;)

Både Gunnar, Fredrik og de andre moderatorene har jo en real-life-job ved siden av den innsatsen de gjør her, så hvorfor ikke lette deres arbeid bitte litte granne?

Tulletråden; det ligger i navnet! :D

glemte Z serien

oi f*** hehe! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ikke den bakfangeren er så gal jeg hvis en setter den på ordentlig

22copy3dn2.jpg

Jeg syns den bakfangeren der er dritstygg, rett og slett. den hører ikke hjemme på en e30 i det hele tatt. ser du på bildet ser du at formene på fangeren blir for runde iforhold til e30'n sin firkantede form.

Ikke bare det men den ser rar ut med den innbuede formen under selve "fangeren".

Det var dagens skittkasting for min del, glad jeg har egne meninger og synspunkt på ting;)

Ellers så det greit ut;)

Til bilen i topic så syns jeg ikke den var så halvgærn. Er som selger sier litt jobb for å få den pen. Men 15000kr hadde jeg aldri i livet betalt. 10k hadde vært mer enn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...