ESveen Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Fikk akkurat laga nye navmerker på felgene istede for de litt rare uoriginale BMW klistermerkene som man får kjøpt. Søskenbarnet mitt jobber på mekanisk verksted og fikk frest opp BMW logoer på 3mm x 60mm aluminiumsstykker, med 1mm dybdeforskjell på mønsteret og skriften i logoen. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, så jeg legger ut noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Nice! Skulle bare hatt litt farge der også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2007 Vurderte å lakkere i de rette farvene, men var redd det ble for mye. Så det ble med klarlakk. Folk må litt innpå bilen for å se de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Veldig stilig, Tror faktisk ikke jeg ville farget de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Det ble faktisk skikkelig fint... en gjennomført variant av BMW rondellen fra 20-tallet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Oi, dette ble mega bra da . Men jeg hadde nok lakkert/ malt i de rette fargene tror jeg. Uansett veldig mye bedre enn mange av disse klistremerkene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 unikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 stilig der der Så veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Så pent ut;) ikke noe alle har iallefall hvordan er de festet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Meget pent! Sikkert ikke billig for oss som ikke har et søskenbarn til å gjøre jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Tøft! Er det brukt cnc styrt fresebenk til dette? Skulle likt hatt programet i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Om noen er gira kan jeg nok mekke noen sånne da jeg jobber med blant annet en cnc styrt fres programmene til disse er skamdyre, og de finnes sjelden ute på pirat. Men du kan jo prøve autocad, endel slike freser benytter det programmet, og det finner du nok om du søker litt rundt Når det gjelder priser på disse emblemene må en nok regne rundt 300 kr pr stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Er det et ferdig program altså? Er det ikke programmert inn av maskinarbeideren? Det går jo det også, men programmering tar lang tid og vil bli så dyrt at det ikke vil være særlig aktuelt for noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Det er ikke programmert, men det tar max en halv time, er kommet lengre i utviklinga enn da jeg gikk mekken og måtte taste inn alle koordinatene manuelt. nå tegner vi det, bestemmer dybde, og vips ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå