mbrothe Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 Konfiskerer? Nja, det hørtes litt usansynlig ut.. Men ser ikke bort fra at de småskurkene stikker av med skilta hvis de finner det for godt..
BreitBau Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 Da hadde jeg slengt på vinterdekk eller noe og driti i å få godkjent dekk/felger. Eneste som kan skje er at du blir stoppet i teknisk og får beskjed om å godkjenne dekka, hvorpå du møter opp med vinterdekka igjen... 17" med forskjellig dekk? Nei det har vi ikke sett... blir man stoppet i teknisk med samme mangel for mange ganger så kan man vel være så uheldig at de konfiskerer bilen din... Var det der en faktasetning? Det virket ikke sånn Politiet kan vel konfiskere bilen din ved "mangel på forståelse for lover og regler" eller noe sånt.. Eneste plassen de klipper skilta er vel til og fra Rudskogen.. I den forbindelse leverer jeg skilta og "prøvekjører" bilen til og fra.. Evt får jeg vel ha originaldekka i "følgebilen"
TB328i Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 har 215/45R17 in front og 245/40R17 bak. (skal jeg ha større må jeg heise) de er omtrent like i rulleomk. og godt innenfor 5% 205? er ikke det litt lite? har du ikke 195 som orginaldim? synes uansett det var rart at ikke det ble godkjent. er helt enig med hagenisse, ikke godkjenn;)
BreitBau Skrevet Juli 6, 2007 Skrevet Juli 6, 2007 Er vanskelig å godkjenne hvertfall.. Tror nok ikke de dimensjonene blir godkjent uansett.. Spørs akkurat hvor strenge de er.. Her legger de knapt nok merke til styling på bilene når vi er på BT... Som han på BT her så fint sa det når en ungdom kom for å vise bilen sin etter å ha plukket av 1000metrene sine.. "Uff, detta blei mye arbeid for'n... Først må han av med de og vise det til meg, åsså er det rett hjemm att å skru de på igjen.."
mbrothe Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Skrevet Juli 6, 2007 205? er ikke det litt lite? har du ikke 195 som orginaldim? synes uansett det var rart at ikke det ble godkjent. Orginal dim. er vel 205/60-15 tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå