Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå i etterpåklokskapens navn er det artig å lese om de tidligere spekulasjonene her, E92 M3 har jo fått svært mye pepper for å være undermotorisert, more so enn E46 M3 fikk i sin tid. Dette er naturligvis grunnet at den kom i 2007 og ikke 2000 som E46`en.... men mange journalister savner snerten og den metalliske raspingen av 3.2 litern over 6000 rpm ;)

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg håper at E46 M3 detter litt i pris snart, slik at jeg også kan får kjøpt meg en slik en :)

Spørs nok om den detter så mye snart, for som sagt etter nyttår så stiger en slik bil ved import, fra 60-70000, å det gjør jo ikke bruktprisen så godt det ..

Skrevet

Å, gjør den det? Det var jo gode nyheter for oss som har M3 ihvertfall :)

Og til Magnus; det du trenger for å være fornøyd et par år til er en orginal csl bakluke :P

Skrevet
Å, gjør den det? Det var jo gode nyheter for oss som har M3 ihvertfall :)

Den gjør nok det! Så det er nok ingen dum ide å få seg en før 1.1.09(import)

• 4 months later...
Skrevet

Jeg synes denne tråden fortjener vedlikehold i ny og ne. Titter innom finn.no innimellom, og jeg kan ikke se noen endringer i prisnivået siste halvåret.

Utvalget siste tiden har heller ikke vært spesielt bra, så det ser ikke ut til at finanskrisen har tatt knekken på disse bilene så langt.

Skrevet

Det er ingen tvil om at de nye avgiftsreglene har gjordt sitt, e46 m3 holder seg godt i pris! Det kommer ikke til å bli tatt inn så mange fremover tror jeg.. så de som har et godt eksemplar kan nok "lene seg tilbake" og nyte=) De halvgode utgavene med lite utstyr kan man man få ned i 470-80 da..

Dette er en konge tråd å se tilbake på:-)

Jeg var forresten å prøvde en M3 csl 2004mod igår, og blir mest sannsynlig lykkelig eier innen kort tid!

Skrevet
Det er ingen tvil om at de nye avgiftsreglene har gjordt sitt, e46 m3 holder seg godt i pris! Det kommer ikke til å bli tatt inn så mange fremover tror jeg.. så de som har et godt eksemplar kan nok "lene seg tilbake" og nyte=) De halvgode utgavene med lite utstyr kan man man få ned i 470-80 da..

Dette er en konge tråd å se tilbake på:-)

Jeg var forresten å prøvde en M3 csl 2004mod igår, og blir mest sannsynlig lykkelig eier innen kort tid!

det var da godt å høre.. hehe. at e46 m3 skulle bli solgt for 400 000 om 2 år, syns jeg hørtes litt ille ut.:P Da fikk plutselig "å kaste penger ut vindu" en helt ny betydning..

men, du lukas. husk å gi beskjed dagen du henter bilen, slik at vi får tatt noen bilder sammen:)

Skrevet

Ja, det er moro å se tilbake på denne tråden. Spesielt etterhvert som åra går.

bmwlucas: Den sorte har vært til salgs overraskende lenge. Synes prisen på den er veldig bra i forhold til de andre som har lagt ute før. Og du, pass deg for Mr. ESS-kompressor-mann, han er nok ute etter å hevde seg med snila :P

Skrevet
Ja, det er moro å se tilbake på denne tråden. Spesielt etterhvert som åra går.

bmwlucas: Den sorte har vært til salgs overraskende lenge. Synes prisen på den er veldig bra i forhold til de andre som har lagt ute før. Og du, pass deg for Mr. ESS-kompressor-mann, han er nok ute etter å hevde seg med snila :P

hehe.. jiis.. :lol:

Skrevet

Hehe, jeg bør passe meg for kompressor-mannen nå ja, kan ikke riskikere å bli forbikjørt første dagen, det er nedtur;)

Skriver under kontrakt idag, og satser på å hente bilen til uka!

Jeg skulle egentlig ha meg vanlig e46 m3 med manuell gir og kompressor, men de planene er skrinlagt inntil videre, for jeg falt pladask for denne bilen. Det er en helt sinnsykt rå kjøremaskin!

jonr: Vi får se hva jeg får tid til, når jeg skal hente bilen.Jeg skal jo tilbake til Bergen. Men i Juni flytter jeg til Buskerud, så da får vi mange muligheter!

Skrevet
Hehe, jeg bør passe meg for kompressor-mannen nå ja, kan ikke riskikere å bli forbikjørt første dagen, det er nedtur;)

Skriver under kontrakt idag, og satser på å hente bilen til uka!

Jeg skulle egentlig ha meg vanlig e46 m3 med manuell gir og kompressor, men de planene er skrinlagt inntil videre, for jeg falt pladask for denne bilen. Det er en helt sinnsykt rå kjøremaskin!

jonr: Vi får se hva jeg får tid til, når jeg skal hente bilen.Jeg skal jo tilbake til Bergen. Men i Juni flytter jeg til Buskerud, så da får vi mange muligheter!

så morsomt! gratulerer med !!!RÅ!!! bil, lukas!

Ja, da må vi få til noe. har utrolig lyst på å se bilen din live! :D

Skrevet

Har ikke kjøpt bilen enda da.. men regner med at alt skal gå i orden.

Har litt problem med forsikring. Har fått pris på vanlig m3, men ikke CSL, for den hadde de ikke i registeret! Merkelig.... ;) Så jeg får tlf mandag ang. det.

morteym: Hvordan er din forsikret egentlig?

The CSL goes better, responds with greater spontaneity, and makes absolutely irresistible noises.

Skrevet
Har ikke kjøpt bilen enda da.. men regner med at alt skal gå i orden.

Er det den svarte BR-regga CSL'n eller? :)

Har isåfall beskuet den bilen på nært hold i vinter. Sinnsykt grom, og SINNSYKT deilig interiør. CD-spiller har den også, hehe.. Trodde ikke det var utstyr man kunne få i CSL jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...