Gå til innhold

-96 320i M-tech Cab (Nye bilder 8 Juni) Solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jævlig lekker cab! Sagt det før, sier det igjen.

Personlig ville jeg gått for to rør bak og ikke øyelokkene :) Samt faceliftnyrer.

Der du står parkert har jeg ofte stått i påsken ja :) Som vakt..

Bestemt meg for å fjerneøyelokkene samt faceliftnyrer, men to rør blir det ikke. Ihvertfall ikke enda :)

Vakt på TG da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sitter og funderer på om jeg skal ta i bruk bilen som helårs bil fra og med neste høst, da denne ikke er vinterkjørt før. Det jeg da lurer på er om dette vil føre til at verdien på bilen synker? Jeg vil jo tro det. En bil som ikke er vinterkjørt i løpet av 12 år er jo mer attraktivt enn en som har blitt det?

Synspunkter noen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tatt den i bruk. Spar den stakkars bilen for steinsprut, salt og helvette. Så er det alltid så mye bedre å ta den ut om våren etter man ikke har kjørt den på flere måneder. Blir ikke like fort "lei" bilen ;) Du har et sjeldent pent eksemplar. La den fortsette å være det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Om det ikke er nødvendig så er det mye bedre å ha den som en sommerbil om du har mulighet til det. Jeg solgte akkurat min E30 M-Tech II nettopp på grunn av det her, jeg ville ikke bruke den som noen helårsbil, derfor fant jeg ut det var best å selge den istedenfor. Det er mye artigere å ta frem bilen til våren og vaske av den, slå ned taket å cruise en runde! Dessuten så kan E36 Cab være litt ballete om vinteren uten hardtop har jeg erfart, vinduer og litt diverse har en tendens til å fryse litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har helst ikke lyst å ta den i bruk som helårs bil. Får se hva slags muligheter jeg har til høsten igjen. Hvis ikke så får jeg se om den muligens blir lagt ut for salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Dessuten så kan E36 Cab være litt ballete om vinteren uten hardtop har jeg erfart, vinduer og litt diverse har en tendens til å fryse litt.

Skulle til å nevne den der jeg også.. Dette er et kjedelig fenomen med Coupé og..

Ikke kjør den om vinteren vertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Tatt ut bilen fra en lang, mørk tid i garasjen :) Fant ut at jeg skulle plukke av lyktelistene. Det var myyyye lim!

Med listene:

sg8z9p6ahcfvux79pfvz.jpg

Nettopp fjernet listene:

ezd6c8c87u7cyg1z853v.jpg

xppahav57tmgqx4wene2.jpg

be3jzncbatpx8obdco0v.jpg

Resultat:

qkdhn7lnoogisdncl8p8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...