Haug Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Ja tror det kan bli ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 De splitterne er dyre, men det er veldig pent også. Et lite tips er å handle de på Koed, rimeligste alternativ det tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Okei.. Får kikke litt på priser etterhvert. Ser det er endel som har bestilt fra ebay og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Da er det 16 dager siden bilen ble parkert for godt frem til våren dukker opp Har ikke rukket å legge ut før nå siden jeg har tilbrakt mesteparten av tiden i en leo 2 de siste 2 ukene. Må da også legge ut noen bilder Flere i familien som kjører Bmw også Etter en lang dag med vasking av bilen under, over og innvendig Klar for mange måneder i garasjen. Et siste bilde fra kvelden før Diverse deler blir kjøpt inn utover vinteren så jeg har noe å finne på den lange tiden den skal tilbringe i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 fy faen for en tøff bil du har:) Selge den???hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 lekker!! Hjula passer pefekt på e36. Fin "høyde" på bilen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Pefekt bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daywalker-^ Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 ser du har tatt bilder utafor sulland gruppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 fy faen for en tøff bil du har:) Selge den???hehehe Hehe, savner du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 ser du har tatt bilder utafor sulland gruppen? Stemmer det. Er fra Hamar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 fy faen for en tøff bil du har:) Selge den???hehehe Hehe, savner du den? Ja, det gjør like vondt hver gang jeg tenker på at det der var min bil....hehe angrer en smule kan man si....må si du holder den meget pen, det fortjener den;) Heldigvis så kan jeg trøste meg selv med det at de få dagen vi har hatt cab vær på møre, så har jeg vært ute på sjøen, har faktisk ikke sett snurten av sommer siden du kjøpte bilen..Regner med at bilen funker og oppfyller forventningene??Du har vel ikke hatt noe trøbbel? Har den rullet langt nåda?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 Hehe.. Har faktisk ikke fått kjørt så mye med den i fin vær enda. Har ikke hatt no tull med den foreløpig. Rullet rundt 113 000 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 ok, var ikke så langt du har kjørt da nei. Tviler sterkt på at du får noe trøbbbel med den, den var og er så godt holdt at det skal godt gjøres at det dukker opp noe:) Lykke til videre:) MVH Angrende seelger:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 Hehe, nei får håpe det holder seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Lekker bil du har der, sagga litt mye bak etter min mening, og så er jeg usikker på de lyktelistene du har satt på. Utover det, perfekt! Minner meg mye om min tidligre cabrio, også 96 mod, bare Orientblå, med grått sportskinn, en invidual utgave av 320i. Må si jeg savner deg bilen noe vannvittig! Er det grått skinn du også har der? Holdt denne vedlike, så har du mange fine år til i denne her. Gled deg vil våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå