Haug Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Den er fin å kjøre sånn som den er nå. God og stiv og henger godt på veien. Men får se hvordan den blir å kjøre etter at den får et "rumpeløft" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 flott flott men vet ikke helt om jeg ville tatt av listene, føler bilen ser litt"blidere" ut uten... men det er da min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 Føler at jeg har vokst vekk fra det lykteliste opplegget Men den ser "blidere" ut og mye penere ut uten de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Ble mye cleanere og penere uten listene Hvilken pris tipper du at bilen blir slengt ut for når du eventuelt skal selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 Tar jeg når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Det var såpass fint vær i dag så jeg var ute og vasket bilen og kjørte litt med taket nede Litt småkjølig, men med litt varme på så ble det så bra så! Bilder følger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Likte dette spesielt E36 cab er jo bare nydelig. Jeg er ikke noe fan av de blinklysene da Vanlige mørke tror jeg ville vært bedre.. Digger bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 De blinklysene er rett og slett fæle! Skal ha vanlige mørke som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 nydelig.. Trenger ikke si mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Pen bil Hvor mye er den senka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Takk takk Senket 60/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Pent, men en cab skal ikke ha vinduene oppe når taket er nede. Ser ikke bra ut Dessuten mener jeg at BMW skal ha doble enderør og ikke et ovalt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Tull! Kjører stort sett med vinduene nede, men når temperaturen begynner å synke går vinduene opp Greit når det begynner å bli kjølig på kvelden. Syns denne kler ovalt! Alle andre har doble rør:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Liker enderøret jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå