Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Passer desse felgene bilen min, E39 5/120?

http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link

Hvis boltsirkelen er den samme så kanskje de passer med spacere, eller kanskje de passer rett på?

PS: Noen som vet hva nordisk felgimport tar for Rondell D58-felger i 10+8,5 * 18" og BBS RK i tilsvarende dimm? Noen andre i landet som tar inn BBS eller Rondell billig? Eller lønner det seg å importere?

Skrevet
Disse passer rett på E39 ja!

54_1183846553379.jpg

Spørs vel det, E34 har mindre senter enn E39 og E60/61 har vel mindre senter igjen.

Skrevet
Disse passer rett på E39 ja!

54_1183846553379.jpg

Flott. Det vil si at det er samme boltsirkel og (ca) impress på E39 og nyere 5-serie?

Folkens: Hva er tøffeste felg på E39? (bilen er svart met.)

Skrevet

Vet ikke med impress å sånn, men mener E60/61 har samme senter som E34, så dersom felgene ikke har mulighet for senterringer og/eller frese opp senter så passer de ikke på E39, er vel greiest å ta en telefon til selger.

Skrevet

Vel, dette er replica felger og jeg vil tro at disse da passer E39. Replica felger har vel litt større senter enn det som er originalt. Det man da evt. må gjøre er å bruke senterringer for å få de på E60. Det lureste du gjør er å ringe til selger å selv høre :)

Skrevet

Jepp, får ringe i morra.

Ellers så er jeg så i tvil på hvilke felger jeg skal velge, kant/ikke kant eller i det hele tatt. Eneste jeg vet er at det må være 18 el 19", og under 20000

Forslag?

Skrevet

Jepp, får ringe forhandler i morra.

Ellers så er jeg så i tvil på hvilke felger jeg skal velge, kant/ikke kant eller i det hele tatt. Eneste jeg vet er at det må være 18 el 19", og under 20000. Og rundt 8,5 og 10" brede.

Forslag? Kom akkurat for seint på det til at jeg kunne kjøpt Rondell 58 fra GS til en billig penge... Men så er vel D58 litt oppbrukt på E39..?

Skrevet
Jepp, får ringe forhandler i morra.

Ellers så er jeg så i tvil på hvilke felger jeg skal velge, kant/ikke kant eller i det hele tatt. Eneste jeg vet er at det må være 18 el 19", og under 20000. Og rundt 8,5 og 10" brede.

Forslag? Kom akkurat for seint på det til at jeg kunne kjøpt Rondell 58 fra GS til en billig penge... Men så er vel D58 litt oppbrukt på E39..?

Hva slags farge har du på bilen din? Jeg liker nå mine felger ganske godt. Litt sot/crome og skifter litt farge iforhold til lysforholdene. Lyse i lyset og mørke i mørket. 8,5X19 og 9,5X19.

acu.jpg

acv.jpg

Skrevet

Tok en telefon i dag. M6-felga kommer kun i 72.6mm senter (E60). E39 er 74,1. Det går ikke, ergo har jeg mer lyst på dem nå enn jeg hadde fra før. Er det noen som vet om noen eller som selv tar på seg å dreie vekk noen mm fra senter på desse felgene?

Måtte være dreieverksted av noe slag. Kanskje noen som har gjort det før eller vet om det i det hele tatt går ann?

(PS fine felger TAS. Hva heter de/pris? Liker de litt mørke jeg også... Bilen er svart met)

Skrevet

Så nettopp en E39 i Sverige med M6 felgene - trolig replica felger. De var i 18", men bilen fortjente 19" når det var den type felger. Felgen heter etter det jeg vet Zito SA 17. Ca 3000kr per felg pluss dekk. Mine kostet et sted mellom 30 og 40, men det er med dyre dekk. Jeg vil tro du klarer å få den for 20 eller mindre med noen rimeligere dekk. Hør med bilprodukter.no! :)

Skrevet

Tror det går to stk i stavanger med M6 felger om det er uorginale vet jeg ikke . Men det er veldigt tøft, pleier å treffe en om morningene til jobben i tananger. Det går helt i kantet på skjermene.

Mvh Gunnleif

Skrevet
Tror det går to stk i stavanger med M6 felger om det er uorginale vet jeg ikke . Men det er veldigt tøft, pleier å treffe en om morningene til jobben i tananger. Det går helt i kantet på skjermene.

Mvh Gunnleif

Stilig. Får bare mer og mer sansen for de felgsa der! Ingen som har vært borti noen som kan dreie ut felger? Takk for link "petter27", skal sammenlingne litt.

Jeg snakket forresten med nordisk felgimport, det var de som sa at ikke felgen ble laget med større senter (eller de fikk ihvertfall ikke tak i det). De skulle forresten ha rundt 15-16 tusen for D58-felger. Til sammenligning kosta de 11 tusen hos gs for ei uke siden. (nå har de ikke flere på lager :evil: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...