Chriso Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 En 1-serie under 120 gram! Det høres kanskje forbløffende ut. Men det er faktisk så lite CO2 den nye 118d slipper ut. Bilens egenvekt er på 1400 kg, og snittforbruket er oppgitt til 0,47 l/mil. Men den har likevell 143 ivrige hester! Les mer på bilnorge.no Ser ut til at den også har fått nye baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Dette er skummelt! Etterhvert så vil co2-utslippene bli så lave at noen gjøker finner ut at det blir alt for lite avgifter. Urk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Dette er skummelt! Etterhvert så vil co2-utslippene bli så lave at noen gjøker finner ut at det blir alt for lite avgifter. Urk! Hyklerske og grådige politikere er dessverre ikke noe nytt... :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Dette er skummelt! Etterhvert så vil co2-utslippene bli så lave at noen gjøker finner ut at det blir alt for lite avgifter. Urk! Hyklerske og grådige politikere er dessverre ikke noe nytt... :-& Det er vel derfor diesel-prisene på sikt skal økes. Det vil i alle fall ikke overraske meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Imponerende tall må jeg si, BMW viser at de er ledende på diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Imponerende tall må jeg si, BMW viser at de er ledende på diesel. Helt enig! BMW er vel egentlig ledende på motorteknologi generelt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 Ja, det er imponerende å se at forbruket går ned samtidig med økt effekt! Og den nye automatkassen gir vel også redusert forbruk i forhold til manuell girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå