R Andersen Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Den vil aldri få noen samlerverdi selv om underholdningsverdien er den samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 Den vil aldri få noen samlerverdi selv om underholdningsverdien er den samme.. Nei det er det jeg frykter! Ikke så fristende å bruke på hundrevis av tusen på en gammel bil viss ikke samlerverdien er der! Det er alt for mye uorginalt på markede idag! 90% av "M5ene" her til lands er jo ombygd! Takket være våre elskede politikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Er det denne bilen det er snakk om?http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1540527 Nei det er ikke den bilen! Med hensyn til selger sier jeg ikke mer om hvilken bil det er! Hvordan kan det gå utover selger at du forteller hvilken bil det er? Står det ikke i annonsa at den har vært kappa i to og sveist sammen igjen? Hvis ikke, burde du si det med hensyn til kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 Er det denne bilen det er snakk om?http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1540527 Nei det er ikke den bilen! Med hensyn til selger sier jeg ikke mer om hvilken bil det er! Hvordan kan det gå utover selger at du forteller hvilken bil det er? Står det ikke i annonsa at den har vært kappa i to og sveist sammen igjen? Hvis ikke, burde du si det med hensyn til kjøper. Det står ikke i annonsa nei! Men den som er innteresert får nok vite det når de ringer! Selv om det skal være sagt at jeg er misfornøyd med måten selger la ting frem på til meg! Kjipt å reise langt å finne ut at ikke alle kortene er lagt på bordet! Men men jeg gidder ikke skaffe meg uvenner heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Den vil aldri få noen samlerverdi selv om underholdningsverdien er den samme.. Det kommer nok helt an på type bil, antall produserte, produksjonsnummer, historikken, og årsaken til karosseribyttet/skjøtingen. I flere tilfeller er ekte alpinaer registrert som f.eks. 535, avhengig av land, regeler osv. F.eks. i sverige for mange år siden ble f.eks B7 registret som 525 for i det hele tatt og kunne registreres. Dette pga at det ikke fantes typegodkjenning på bilen i det landet. Det finnes heller ingen typegodkjenning på min Alpina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå