Hr.smith Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Skal bytte foringer på bilen og lurer på om noen vet om noen som gjør dette billig i telemarksområde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Prøv gulesider, og ring rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Kan muligens ordne det for deg eg. Hvilke foringer skal du skifte da? Ellers så er det vel ikke så dyrt å bruke bilsalongen. De kan Bmw å bruker sikkert mindre tid en de som ikke skrur Bmw til vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 Det hadde vært veldig bra! Skulle gjerne fått en til å se på bilen først å se hva som må byttes! Den hopper når jeg spinner så da er det vel traversforinger eller? Vil tro det er flere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Ellers så er det vel ikke så dyrt å bruke bilsalongen. De kan Bmw å bruker sikkert mindre tid en de som ikke skrur Bmw til vanlig. Ikke så dyrt?? De tar vel bortimot 1000kr timen innkl moms Ville heller brukt Motortechnik fremfor dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 du burde høre med motortecknik, de er ikke alt for dyre og de kan skru;) og er du bmwccn medlem får du 10% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 har hørt m schmiedmann en gang før, da tippa han grovt 10.000 for å bytte alle!! Hvor langt tid kan det ta å bytte et par foringer bak og foran hvis en har peiling og har alt utstyr til det? Tenker da på verksted...kommer jeg langt m 3000kr feks? Vet at den foringa som en må ned med bakstillinga for å bytte er ny hvertfall så den er grei...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Ellers så er det vel ikke så dyrt å bruke bilsalongen. De kan Bmw å bruker sikkert mindre tid en de som ikke skrur Bmw til vanlig. Ikke så dyrt?? De tar vel bortimot 1000kr timen innkl moms Ville heller brukt Motortechnik fremfor dem. Prisene er galskap. Jeg betalte 1234kr ink. mva. for 1 (!!) arbeidstime hos Autozentrum i Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Det er skandale T.A.S. Men motortechnik er ikke noe billig sjappe det heller... De skrur for Autostrada som selger flest Ferrari'er i landet. hvis du ikke har råd til bilhold og utgifter, ikke kjøp bilen. En gammel bil, må det påregnes en del utlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 jeg har jo råd til det men syns det er for jævli å betale så mye. Da betaler jeg heller svart te noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Trur ikke eg har tid til å ta de foringene dine. Men er et nytt verksted på Bøleveien, i Samme bygget som Granheim bildeler og Stens lakkering. Veit ikke hvordan de er på pris, men de skal vel være flinke til å skru. Går jo an å høre med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 ok kan sjekke der. Rop ut alle andre om noen vet om andre steder eller har lyst å ta det for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 motortechnik er IKKE billige, gå eller te stjernedeler i stranda en som skrur bmw der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 ok har fått noen tips om å høre ved bygget te stjernedeler, for stjernedeler tar vel bare merce? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 neh, en kar nedi der som kun skrur bmw. og en som skrur alt mulig rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå