Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan muligens ordne det for deg eg. Hvilke foringer skal du skifte da? Ellers så er det vel ikke så dyrt å bruke bilsalongen. De kan Bmw å bruker sikkert mindre tid en de som ikke skrur Bmw til vanlig.

Skrevet

Det hadde vært veldig bra! Skulle gjerne fått en til å se på bilen først å se hva som må byttes!

Den hopper når jeg spinner så da er det vel traversforinger eller? Vil tro det er flere også

Skrevet
Ellers så er det vel ikke så dyrt å bruke bilsalongen. De kan Bmw å bruker sikkert mindre tid en de som ikke skrur Bmw til vanlig.

Ikke så dyrt?? De tar vel bortimot 1000kr timen innkl moms :P Ville heller brukt Motortechnik fremfor dem.

Skrevet

har hørt m schmiedmann en gang før, da tippa han grovt 10.000 for å bytte alle!! Hvor langt tid kan det ta å bytte et par foringer bak og foran hvis en har peiling og har alt utstyr til det? Tenker da på verksted...kommer jeg langt m 3000kr feks? Vet at den foringa som en må ned med bakstillinga for å bytte er ny hvertfall så den er grei...!

Skrevet
Ellers så er det vel ikke så dyrt å bruke bilsalongen. De kan Bmw å bruker sikkert mindre tid en de som ikke skrur Bmw til vanlig.

Ikke så dyrt?? De tar vel bortimot 1000kr timen innkl moms :P Ville heller brukt Motortechnik fremfor dem.

Prisene er galskap. Jeg betalte 1234kr ink. mva. for 1 (!!) arbeidstime hos Autozentrum i Oslo... :roll:

Skrevet

Det er skandale T.A.S.

Men motortechnik er ikke noe billig sjappe det heller... De skrur for Autostrada som selger flest Ferrari'er i landet.

:roll:

hvis du ikke har råd til bilhold og utgifter, ikke kjøp bilen.

En gammel bil, må det påregnes en del utlegg...

:roll:

Skrevet

Trur ikke eg har tid til å ta de foringene dine. Men er et nytt verksted på Bøleveien, i Samme bygget som Granheim bildeler og Stens lakkering. Veit ikke hvordan de er på pris, men de skal vel være flinke til å skru. Går jo an å høre med de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...