Oderschvank Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Får 2 av rondell felgene mine i morgen, 10*18 med 265/35 dekk på. Så det jeg lurte på var om det er lovlig å kjøre på 2 rondell felger bak og 2 originale bmw felger foran? Og hvordan er det med så breie dekk bak? Vil den ta nedi selvom jeg bruker spacere?
Haug530D Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Får 2 av rondell felgene mine i morgen, 10*18 med 265/35 dekk på.Så det jeg lurte på var om det er lovlig å kjøre på 2 rondell felger bak og 2 originale bmw felger foran? Og hvordan er det med så breie dekk bak? Vil den ta nedi selvom jeg bruker spacere? Nei det er ikke lovlig, tror ikke den vil ta nedi, er jo flere på forummet som kjører med samme dim på denne bilen med senk.
Odlaen Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 det er lov å kjøre så lenge du har det likt på hver aksling.
Haug530D Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 det er lov å kjøre så lenge du har det likt på hver aksling. Tja, rulleomkretsen skal jo også være likt foran og bak, eller innenfor 5%. Dessuten er jo ikke Rondell felger automatisk godkjent på bilen, da må man ha TUV papirer, skal ligge her på forummet hvis Gunnar har fått lagt dem ut, men er det fra GS du har fått felgene så er det Replica så da vet ikke jeg om TUV papirer nytter, jeg har aldri blitt stoppet angående felger på bil her så jeg bor.
Odlaen Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 det er lov å kjøre så lenge du har det likt på hver aksling. Tja, rulleomkretsen skal jo også være likt foran og bak, eller innenfor 5%. Dessuten er jo ikke Rondell felger automatisk godkjent på bilen, da må man ha TUV papirer, skal ligge her på forummet hvis Gunnar har fått lagt dem ut, men er det fra GS du har fått felgene så er det Replica så da vet ikke jeg om TUV papirer nytter, jeg har aldri blitt stoppet angående felger på bil her så jeg bor. jajaja!
Gunnar Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Det er ikke lov å kjøre med forskjellig dim foran og bak.. og så skjønner jeg vel heller ikke poenget med å kjøre med to Rondell-felger og noe annet. Vil bare se dumt ut..
S.Arnesen Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 blir forresten tuv papirene lagt ut her gunnar? de som en eller annen hadde til rondell felger....
Oderschvank Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 Det er ikke lov å kjøre med forskjellig dim foran og bak.. og så skjønner jeg vel heller ikke poenget med å kjøre med to Rondell-felger og noe annet. Vil bare se dumt ut.. er jo såklart ikke permanent:P Har ringt rundt omkring for å prøvd å få fatt i 8,5*18* for å ha fremme, men ingen som har. Schmiedmann skulle ringe meg opp igjen imorgen hvis de hadde inne. Så jeg tenkte jeg bare skulle hive på felgene når jeg fikk lagt på hjul, skal jo uansett få rondell fremme iløpet av uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå