a_hansen Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 blei stoppa i teknisk kontroll i dag og fikk en del mangler:sota ruter,senking,felger,angel eyes,stripe i frontruta,det lille skilte jeg hadde forran ble beslaglagt,+at snuten som var med lurte på om jeg røyka hasj fordi det lukta søtt i bilen min,men lukta han kjente var wounder baumen jeg hadde i speilet så han ga seg på det til slutt.(jævla dust). men det jeg lurte på var om det er noe problem å få godkjent bilen med 60/40 senke sett?har ikke papirer på settet
bmwhans Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 sota ruter? sota de på sidene foran og da eller? for du skal ikke få mangel hvis det er siderutene bak.. spurte om du hadde røyka hasj? da hadde jeg spurt om han var frekk!
Kjennern Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 lyktene må være e-merket. da er det godkjent Er du 100% sikker på dette? Jeg spurte nemlig BMW Norge om de hadde godkjent E46 med Angel Eyes. De sa nei at de ikke hadde godkjent den med AE. Fikk aldri testa ut om det faktisk var no problem da jeg solgte bilen før neste EU kontroll, men slik jeg forstod det på BMW så var ikke E46 godkjent uansett med AE. Mye mulig E-merket er nok, men slik jeg har forstått det så må vel bilen bli spesielt typegodkjent med flere en 1 par med parklys? og med AE får du jo 2 par med parklys. Skal ikke si jeg vet hva som er korrekt, ville bare høre om andre har fått det godkjent med AE på modeller som originalt ikke har AE. EDIT: Var ikke meningen å spore av fra topic, men ble litt nysjerrig da trådstarter har en E34. Fikk du noen begrunnelse for at AE lyktene ikke var godkjent?
TechTune Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 +at snuten som var med lurte på om jeg røyka hasj fordi det lukta søtt i bilen min,men lukta han kjente var wounder baumen jeg hadde i speilet så han ga seg på det til slutt.(jævla dust). Og IGJEN presterer de forb***a svina å drite seg ut.. F**K SNUT`N !
efjeldse Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 får tonet ned harryfaktoren på bilen din da når du får av litt sot, streamer osv AE-godkjenning har jo blitt tatt opp flere ganger.. Like splitta meninger og tolkinger av loven hver gang
BoSJo Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Der må kun vere en pære i hver side, derfor er der kun en pære i alle de lykter som er godkjente. En pære lyser da op 2 ringe. Dette er tat fra andre tråde her på forummet.
S.Arnesen Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 biler som ikke er typegodkjent me ae har ikke lov til å ha det, så sant du ikke har tuv papirer på det....
efjeldse Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 akkurat, flere meninger allerede ifølge loven forstår jeg det sånn at det er ei LYKT på hver side, ikke pære, men LYKT på f.eks e36 er det jo ei lykt med to lamper i
hagenisse Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Når man kjører rundt med flere ting som man vet ikke er lov, så er det vel ikke annet å forvente enn at de gjør seg litt vanskelige i kontroll?
a_hansen Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 ingen som har orginale lykter og fjører liggende til salgs?gidder itte krangle me de folka så gjør bilen orginal da j skal vise den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå