Gå til innhold

Business CD-spiller til E-46. Hva passer ?


Anbefalte innlegg

Driver å søker etter CD-spiller på ebay men usikker på om hva som passer... :?

Omtrent alle selgere skriver at spillerne passer til alle E-46, stemmer dette ?

Ifølge Jæger her i Bergen mener de at det må være til samme årsmodell og ett bestemt dele-nr...

Noen som har peilling på dette ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det er blitt nevnt sikkert i flere andre tråder her...amerikanerne bruker ikke samme frekvenser på radiokanalene sine etc. så nei....en radio laget for det amerikanske kontinentet vil ikke fungere tilfredsillende i europa...dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det er blitt nevnt sikkert i flere andre tråder her...amerikanerne bruker ikke samme frekvenser på radiokanalene sine etc. så nei....en radio laget for det amerikanske kontinentet vil ikke fungere tilfredsillende i europa...dessverre...

Yes, det vet jeg. Jeg tenkte å kjøpe gjennom tyske ebay så det skal nok gå greitt da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke i sent 01 facelift kom da?

September produksjon er den sentrale datoen når det gjelder BMW... faceliften vedr. E46 kom 09/2001... som 2002 modell. Jeg tror forøvrig at BMW´s Business radio for E46 fom. årsmodell 2004 kan spille Mp3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke i sent 01 facelift kom da?

September produksjon er den sentrale datoen når det gjelder BMW... faceliften vedr. E46 kom 09/2001... som 2002 modell. Jeg tror forøvrig at BMW´s Business radio for E46 fom. årsmodell 2004 kan spille Mp3.

Ok, mp3 er en klar fordel så er vell best å få noen fra 2004 da :wink:

En, annen ting, ser mange skriver at spilleren er med "radiopass", hva er det for noe ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før og etter facelift er forskjellig, dvs har du ikke facelift modell kan du ikke sette inn facelift utgave spiller.

Er forskjellig kontakt bak.

Ok, slik det funker :lol:

Når kom facelift på 318ci da ?

Er vel strengt tatt to facelifter på e46 318ci. En som i hovedsak besto av endringer med tanke på motoren (2002 -->), og en som endret blandt annet for-fangeren og blinklys foran og siden (2004 -->).

Rett meg om jeg tar feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...