Haug530D Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Har en radiatortett fra CRC som jeg tenkte jeg sku prøve for å muligens slippe et toppakningsbytte.Men det står at den ikke skal brukes på radiator med innebygget filter. Noen som vet om det er innebygget filter på radiatoren til E36 1992 325i? Takker for svar Da skal du bruke noe som heter blokk tett eller noe sånn, men tror nok heller jeg ville byttet toppakning, radiator tett, tetter igjen det meste ja, been there done that, kanel funker også, en jeg jobbet med tidligere kjørte rundt med kanel i 2 år, bilen røk på grunn av registerremmen røk, så han kunnne sikkert kjørt mer , men styr unna kanel og radiator tett, det er som sagt kun nødløsninger.
twindekk Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Har da brukt radiatortett før med god erfaring.. Hva begrunnes dette med at det kun er en nødløsning i egentlig? Hva er det man mener kan bli tett i tilegg til lekkasjen?? Noen som vet om det er innebygget filter i radiatoren på e36 325i 1992?
Ballder Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 Det kan fort tette seg til på trange plasser der du ikke vil det skal tette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå