Thunder Skrevet Juli 12, 2007 Skrevet Juli 12, 2007 Da er det bestemt. Det blir ingen 7 serie på meg men en nyere 5 serie, nærmere bestemt en 520i E-60. Bilen er svart, bruktimportert og skal visstnok være så nært som strøken. Håper å få hentet bilen i løpet av uken eller neste helg. Noen bilder hentet fra salgsannonsen: Nye 18" org. bmw felger med nye dekk og masse annet knask som skal bli artig å få prøvd ut. Den er bla. leverte med 2 stk nøkler som er kodet til 2 forskjellige programmer slik at ratt og sete er tilpasset fører av bilen. Disse innstillingene lastes automatisk hver gang man starter bilen, nice.
Saltkjelen Skrevet Juli 12, 2007 Skrevet Juli 12, 2007 Gratulerer med ny og pen bil! Med litt M-stasj og noen 19" så blir den bra..
Thunder Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Skrevet Juli 12, 2007 Ja. Litt småknask er det planer om. Men vi får ta litt og litt! Først må nå bilen komme "hjem"!
Thunder Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 Ble ikke til at jeg kjøpte denne som det er bilde av her. Fikk tak i en annen 520 i med mye mer utstyr. Noe av utstyr som kan nevnes; - Navigasjon - Parkeringssensor foran og bak - Skinnseter - Manuell gir - El rullegardin - El seter - Soltak - Adaptive kjørelys - Xenonlys - Klimaautomatikk - M-Tech understell -18" felger med 245/50/18 Er kjempefornøyd med bilen. Den er en drøm å kjøre. Går passe greit men ikke noen racerbil. Det er mye ekstra duppeditter i systemet som jeg ikke har nevnt her og som gjør bilen ekstra artig i eie. Foreløpige modifikasjoner er; - Hamann frontleppe - Proff sotete ruter rundt hele bilen - Nye 18" felger, gjerne i krom utførelse. Dekkene som står på bilen er sinnsykt gode. De henger som klistret på veien og blir ALDRI solgt! Bilder av bilen
Thunder Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 Er litt senket med M-tech understell. Akkurat passe senking. Ikke for mye og ikke for lite og fremdeles comfy å kjøre rundt med.
Thunder Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 Hiver ut et bilde jeg tok i går av go'bilen
Mikke1981 Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Utrolig fin og digg bil du har:) Blir vel en sånn bil på meg neste gang tenker jeg
Thunder Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 Takk folkens! Og takk for en varm velkomst også! Jeg er vant med litt mer pulver under panseret men behovet for større bil meldte seg og jeg har likt denne modellen siden den kom på markedet. Det er en kjempemessig kjøreredskap med mye artige tekniske og gjennomtenkte løsninger. Superbehagelig å cruise rundt i og den vekker utrolig nok oppsikt allerede. Jeg skjønner det ikke helt for den ser noe kjedelig ut syns nå jeg. Men litt småting står som sagt på tapete slik at den vil skill seg ut fra mengden av E-60. Lyden av 6'eren er nydelig. Den maler som en katt og drar akseptabelt uansett gir. Det er på ingen måte noen racer men går bedre enn gjennomsnittet av biler i norske bilparken. Overgangen fra Impreza WRX er stor men luksusmessig så er den i en egen klasse og slett ikke noen dårlig bil selv om den nok aldri kan kompansere for det WRX'en hadde av prestanda. Frontleppen er bestilt å beregnet ankomst om ca. 14 dager. Gleder meg stort til å få på plass første delen av puslespillet Tror dette kommer til å gjøre at bilen skiller seg litt ut i fra standarden.
Mikke1981 Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Ja dette er nok god bilen på lang tur detta
Tyskerblekk Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Syns 18" blir litt lite på de femmerne der.. du skal ikke heller gå for 19" eller 20" ? 19 er hot
Thunder Skrevet September 26, 2007 Forfatter Skrevet September 26, 2007 Jo. Enig i at 19" og 20" er meitafeita Absolutt! Det er dritfett med lite gummi, store felger og lav bil. Men 18" er mer komfortabelt å kjøre med til dagen, for bilen skal tross alt brukes daglig og da er det greit at den ikke er så jævlig hard. En av grunnene til valget av 18" er rett og slett at de dekkene som jeg fikk med bilen var sinnsykt gode og de har jeg ikke lyst til å kvitte meg med. Det blir nok til at jeg bestiller M6 felger i 18" som jeg har til sommerdekkene og noen nye vinterdekk til å ha på felgene jeg har nå. Skulle jeg kjøpt 19/20" så hadde jeg måtte ut med helt nye dekk igjen og det blir litt feil når jeg har kliss nye 18" dekk som jeg fikk med bilen og som er av ypperste kvalitet, hehe... Har lyst på solfilm på rutene også men prisen ligger på rundt 7000 kr for alle rutene så det får vente til WRX'en er solgt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå