Saltkjelen Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Jøss, det må jeg si.. Dette har virkelig blitt en helt annen bil og ikke minst en gjennomført en.. Er det 18" M6 du har på vinterhjul? Hva slags dekk bruker du? Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Det er 18" M6 ja. Kjører med latterlige 225/50/18 i Yokohama og det fungerer veldig veldig godt. Faktisk bedre enn piggdekkene som står på Mini Cooperen til madammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Pent! Er ikke første gang du viser god smak ang. styling, ref. WRX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Pent! Er ikke første gang du viser god smak ang. styling, ref. WRX. Takk for det! WRXen syns jeg selv var veldig bra og det gikk med mye penger på det som mange syns er unødvendig. Jeg derimot syns det er artig å ha noe som ikke alle andre har uten at det skal koste en halv formue. Her er noen flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Tommy V.? Har sett bilen din i Åsane... Frister ikke særlig å selge min egen bil når jeg så din. 5-serien er frekk da (E60)! Vet ikke om jeg klarer å kvitte meg med min bil. Hentet den igjen fra butikken på Lørdag, og må si det er orgasmisk å ha skikkelig bil igjen! Har kjørt Opel Astra i 2 smertefulle uker, og klarte ikke mer på Lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Tommy V.?Har sett bilen din i Åsane... Frister ikke særlig å selge min egen bil når jeg så din. 5-serien er frekk da (E60)! Vet ikke om jeg klarer å kvitte meg med min bil. Hentet den igjen fra butikken på Lørdag, og må si det er orgasmisk å ha skikkelig bil igjen! Har kjørt Opel Astra i 2 smertefulle uker, og klarte ikke mer på Lørdag! Den bilen din er nå ûberrå! Jeg kan ikke fatte og begripe at du skal selge den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Grunnen er vel i og for seg at jeg er litt lei av at folk ikke har respekt for at det faktisk fins folk som er bil-interessert og bryr seg om bilene sine og at det faktisk ikke bare er "en materiell ting". Folk som bulker på sentrer og gir en faen om de kjører opp etter siden din for først å sjekke om det kom noen skade på sin egen bil for så å kjøre stille videre og late som at ingen ting har skjedd. Jeg har vel så og si vært maksimalt uheldig med alle bilene mine. Parkerte for en mnd siden på Åsane Senter der noen hadde tilfeldigvis gått over bagasjerommet mitt med nøkkel....-festlig. Her har vi superkommunisten ola-nordmann i ett nøtteskall:Det går over hodet ikke an å glede seg over at andre faktisk har det godt! Jeg så bilen din da jeg gikk over overgangsfeltet fra arken til ikea i forrige uke...tror det var damen din som kjørte bilen... Det var da jeg tenkte med meg selv: Helvete! Nå er det faen meg nok! Nå henter jeg bilen min fra butikken! Veldig fint med M6 felgene og sotede baklykter! Mine vinterfelger er stygge som faen og jeg har lyst å bytte dem ut med M6 felger. Har også lyst å bytte baklykter/sote dem sånn som dine, men er litt redd for at det blir "for mye" i forhold til hva jeg har fra før. Hvilken motor har du?? FIN BIL I ALLE FALL!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Skjønner deg veldig veldig godt. Jeg har heldigvis en god bekjent av meg som jeg bruker til lakkjobbene mine. Jeg skal bla. lakke panser og frontfanger til våren pga. steinsprang på panser og slett lakk på fronten. Den org. frontfangeren vel og merke. På senteret og sånne plasser er jeg alltid veldig nøye på hvor jeg parkerer og jeg sitter gjerne igjen i bilen mens madammen er inne å handler, for det er som du sier, mange rævhål som ikke har respekt for andres eiendeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Hvem er du? Vet jeg hvem du er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Hvem er du? Vet jeg hvem du er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 Ja. Kjenner og kjenner?! Snakket med deg på vårmønstringen og et par andre anledninger. Jobber på Bilextra ved siden av Larsen Bilpleie. Du kjenner meg gjerne igjen når du ser meg. Det var jeg som hadde en sølvfarget Subaru Impreza WRX med masse styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 Jeg takker gjerne ja til hjelpen med dørtrekkene. Du får bare gi beskjed en dag du har tid og anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 Har fått tak i hekkskjørt også nå som jeg regner med å få på plass i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå