Thunder Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Det vil helt klart skape problemer i en kontroll. Fordelen er at det tar 2 sek å fjerne og 2 min å legge på Blir mest for syns skyld at dette brukes. Jeg kan ta det på for å bruke til et treff og ta det av igjen etterpå. Hva gjelder lysstyrken kan ingen hevde at dem blir blendet nå, hehehe.... Lysstyrken er nå omtrent som på en vanlig bil. Det er med andre ord ikke noe gunstig å bruke på vinterstid og når det er mørkt Men det er tøft å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Akkurat. Er det film, spray, helt ny lykt eller et deksel du har på? Det så bra ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Det er en film som er ganske elastisk ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=688957#688957 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Som en kompis av meg i Bergen ville sagt: Skinn og bein, for en bil du har! Får mer og mer sans for E-60 og begynner å få lyst på en sånn en gang. Passet glimrende med M6-felger og gleder meg til å se de nye sommerfelgene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Har fått på møøøøøørk solfilm. Men den ble i mørkeste laget så har bestilt ny som er lysere. Fått myyyye oppmerksomhet i det siste. Muligens pga. solfilmen men artig er det nå uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Øverst på ønskelisten står et sett med slike felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Tøff bil! Fint & sjå at folk tør prøve anna enn M-optikken;) Venter sjølv på en E60 525iA når eg kjem heim frå nordsjøen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 M-optikk er tøft men dessverre dagligdags. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 skal du ha de felgene fra k r motor eller hva de heter i sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Har grådig lyst på de ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Det er jo ikke så gale pris på dem heller synest jeg. Men som jeg har sagt til deg før. Gå for Dotz mugello om du skal ha de ultimate felgene til bilen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Her er et bilde av min forrige E60 med lakkerte reflekser. En annen ting jeg vil anbefale er M5 trunk lid finisher (ramma jeg har i bagasjelokket).. Det for også hekken til å få en mye mer helhet.. Elegant.. Korleis monterer du denne trunk lid'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå