Saltkjelen Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Hmm.. Jeg monterte ikke trunk lid finisheren, men antar at den ble montert med både teip og skruer ettersom det var hull i innsatsen. Skruehullene passer over ens med skruehullene til skiltet/skiltplaten. Ergo må man ikke sku i nye hull. Bruk så dobbeltisidig teip i ender og der det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Husker du hva du måtte betale for denne lid finisheren? Har akkurat bestilt meg hekkskjørtet nå. Gleder meg stooooooooort til å få den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Den kostet i underkant av 1000kr hos KOED. GSbildeler ville ikke selge meg den - hvorfor vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Kanskje dem ikke hadde den på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Kanskje dem ikke hadde den på lager Jeg kontaktet dem å sa at jeg var interessert i trunk lid finisheren, enten de hadde den på lager eller ei. Svaret jeg fikk var at nei, denne får du ikke til denne bilen.. Neivel, så kontaktet jeg imidertid KOED og fikk alt jeg ønsket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Hehe.... Så dem hadde ikke helt peilingen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 ingen sparkling & greier altså. Fine greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 hmm, skulle ikke hatt helsvarte felger da? slik at du får en skikkelig murdered look? ellers rå 60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Kanskje det. Vi får se hva som skjer til sommeren, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Din bil som er avbilda i siste Gatebilmagasin? " Tommys lekre BMW" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Ehhhh..... ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Nice! Store kontraster til kjøretøyet som stod ved siden av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Ja. Nytt versus gammelt. Granadaen er et prosjekt under utvikling. Synd å si det men bilen min ser myyyyye bedre ut nå enn da bildet ble tatt. Har bestilt meg nye xenonlook pærer til grøftelysene og hekkskjørtet er på vei mot moderlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Er Granadaen også din lr? Hvilken type hekkskjørt har du bestilt? Xenon-look blir sikkert tøft. ser fram til nye fotos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Nei. Granadaen eies av en som heter Håkon. Hekkskjørtet er av typen ACSchnitzer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå