Gå til innhold

"Unnskyld meg, men jeg har da en 523i"

Anbefalte innlegg

Skrevet

5000 inkludert arbeid, ja. Så jeg er happy.

Gjorde forresten en kjapp test på motorveien i sted, og klokket 0-100 til i underkant av 12 sekunder. Kan altså fortsatt barbere vekk i alle fall 2 sekunder. Hva kan gjøres?

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
det værste med hele historien var vel for min del :

"kosta bare 5000,- hurra!" ..hehe..!!

Syns faktisk ikke det var så ille pris jeg.. Uansett så var det helt sikkert verdt det for å få kjøregleden en E39 gir tilbake :)

Skrevet

Med kjøretøylista di, så skjønner jeg at du er blakk ;)

Nei men seriøst. Utgiften deles i to, siden dama også kjører bilen, så det er jo bare rett og rimelig. Så i praksis kostet det meg 2500 kr.

Skrevet
Med kjøretøylista di, så skjønner jeg at du er blakk ;)

Nei men seriøst. Utgiften deles i to, siden dama også kjører bilen, så det er jo bare rett og rimelig. Så i praksis kostet det meg 2500 kr.

OT, men hvordan i h..... klarte du å få dama til å chippe inn på bilutgiftene?? Tror jeg trenger en DIY på den saken! 8)

Skrevet

Om du hadde delt bil med en kompis, så hadde det vært helt naturlig at begge delte på en del utgifter. Same rule applies. Hun bruker f.eks bilen til jobb hver dag, mens jeg går til jobb. Ergo er det hun som i praksis også bruker bilen mest.

Det er ingenting som tilsier at du slipper å bytte dekk eller chippe inn på utgifter selv om du er dame :D

Hurra for 8. mai!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...