Tordd Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 Bilder og egen tråd kommer når jeg har satt i gang for fult. Hele diffen fra M5. Vet det er en del forandringer mellom 76 og 77mod. men ser ut til at det meste har med luftekanalene til under framsetene og gjøre + festene til setene. Og høyre gulvplate bak, p.g.a. tankpåfyling bak.Takk for låne av tråden Tordd. Ingen problem:)
Tordd Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 På tide med en oppdatering her ser jeg. har gått litt sent i det siste, men har fått gjort mye nå på våren ! Er ferdi med all rustsveising, har fått tektylert alt under bilen, fått på nye bensinrør og bremserør, fått på bakstilling og forstilling. har også flyttet bilen til ett mindre lokale, så nå holder jeg til helt for meg selv. diffen er ikke kommet på enda, mangler deksel bak på den, + at den skal lakkest. ellers, nye bilstein dempere bak, foringer, hjullager, tårnlager++ forstilling er totalt renovert, nye stag, foringa, lager. fjørbeina er til lakkering, så det kommer på igjen etter hvert. Videre framover er det grunning og lakkering av motorrommet, bagasjerommet, innvendig , inni dører,panser ++
E30_Dale Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Flott E12 prosjekt, nice bil ikke minst! Glad i E12...
E30_Dale Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Litt lite luft i venstre bak dekk ser jeg... Bare tulla... Du får det veldig bra til..
Tordd Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Skrevet Mai 16, 2008 Litt lite luft i venstre bak dekk ser jeg... Bare tulla... Du får det veldig bra til.. hehe .. takk for det:)
Tordd Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 På tide å få ut litt bilder igjen!! Motorommet er ferdi grunnet og kjittet, så det neste her er lakk:) Dørken innvendig i bilen er helt ferdi, har grunnet, kjittet og lakket. bagasjerommet mangler også bare lakk! Dette er fronten som skal på. Fjørbeina er sandblåst, metallisert og lakket. Nye HR fjører framme og bak.(40-40) og bilstein dempere.(b6 sport) 3 av felgene er ferdi i dreiebenken, meget fornøyd!
Fliid Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 E12 er utvilsomt ett meget meget gjennomført og pent karosseri, (desverre kom den første 3 serien til for kort der, men nr 2 skåret veldig bra) Det er noe sjarm ved disse gamle bilene, synd dette stoppet opp med E30'n og E28'n.
GSS Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 Morro å se at det skjer noe! Liker også svært godt planene dine, som vil gi en veldig god stil. Om ikke jeg har misforstått Nå håper jeg bare du velger en pen farge, e12 kom i flere originalfarger som vil kle stilen din.
Tordd Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 Morro å se at det skjer noe!Liker også svært godt planene dine, som vil gi en veldig god stil. Om ikke jeg har misforstått Nå håper jeg bare du velger en pen farge, e12 kom i flere originalfarger som vil kle stilen din. Ja, det har vært lite arbeidslyst i det siste, men har jo fått gjort litt:). fargen jeg har valg heter steel gray 400. Er ikke en E12-farge, men tror den vil passe bra!
Der Barockengel Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 400 Stahlgrau høres ut som et interessant valg - dette var vel egentlig en farge som ble brukt på modeller rundt 2000. Her er en E24-eier som ser ut til også å like Stahlgrau: Skal bli spennende - gleder meg til å se resultatet på din bil.
Tordd Skrevet September 17, 2008 Forfatter Skrevet September 17, 2008 400 Stahlgrau høres ut som et interessant valg - dette var vel egentlig en farge som ble brukt på modeller rundt 2000.Her er en E24-eier som ser ut til også å like Stahlgrau: Skal bli spennende - gleder meg til å se resultatet på din bil. Stemmer det, e46 m3 har den fargen, blandt flere.
Stene89 Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 Virka litt dødt ja så ut som ett spennende prosjekt detta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå