Tordd Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 På tide med en liten oppdatering her! Det går seint men framover med bilen:P har punktet sammen hele eksosen, i rustfritt 3" står bare igjen og helsveise. Ellers er alt under bilen ferdig. har sveist trykktør til turbo, sveist om innsug og lakkert det. Innvendig jobbes det med alt små dill. Nærmer seg oppstart:) Bilder kommer!
hanskr Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Vart meget fin den her gått noen tar skikkeleg vare på dei gamle også
diohrvik Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Denne har jeg gått glipp av Fete hjul, skal følge med på denne
Tordd Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 liten update;) Eksos motor og innsug:) har gjort litt mer en det som viser på desse bildene, mer bilder kommer snart:)
Tordd Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Konge! har ventet lenge på update her :) hehe, ja de har blitt en stund siden sist ja!!
enore28 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 det her ser ekstremt bra ut og godt gjennomført! thumbs up!
Tordd Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 hei! Har jobba på litt i det siste, og har komt så langt at jeg har prøvd å starte "kjærra". men det går ikke så bra!(trenger litt hjelp) mangler både bensin og gnist. Når jeg slår på tenningen slår relay 2 slår inn, men ikke relay 1(bensinrele) noen her som kan litt om m106 motorer?
NBCustom Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 dette har jeg venta lenge på, en av mine favorittprosjekter på bimmers! Synes e12 er den tøffeste 5-serien, og m10x er kuleste bensinmotoren til BMW, å kombinere det er nødt til å bli bra! Sleng ut bilder, det setter vi pris på!
Tordd Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Er begge følerne på girkassa i ården? Hei, ja dei skal fungere, har også prøvd å bytte til nye. når jeg slår på tendingen, klikker det i hovedreleet men ikke i bensinreleet. (bensinreleet er nytt og skal funke) når jeg måler signalet til bensinreleet fra hjernen, er der ikkje signal..
Mjørgen Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Hmm.. Rart. Jeg har en m106 hjerne liggende du kan få billig vis du vil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå