Hjelen Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Den ble veldig bra. Samme frontleppe som jeg har til min også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hajm Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Rå bil Kjenner jeg savner E12 i garasjen igjen nå. Har mange ganger tenkt på et lignende prosjekt med E12 eller E23 selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Bilen fungerer veldig bra! , kjører på 0,9 bar. sparker gått!! justerbart senkesett er kjøpt inn, og skal monteres snart., så blir senken bra og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Torodd.... Bilde nummer en over her..... Jeg bøyer meg i støvet..... Helrått... Deilig å se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 +1! Fikk lyst ut i garasjen å jobbe på e12en min når i ser din:-D helvetta fin rett å slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 +1! Fikk lyst ut i garasjen å jobbe på e12en min når i ser din:-D helvetta fin rett å slett! ..takk for det!. Ja det er bare å gå i garasja å skru! Utrolig gøy å få den på veien:) skal bli enda bedre med riktig senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Torodd....Bilde nummer en over her..... Jeg bøyer meg i støvet..... Helrått... Deilig å se... hehe..Takk! gode tider på veien nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bårzan Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Noen bilden [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] før en rå bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 LATTERLIG grom! Med senk så er det fare for hjerteinfarkt å se for lenge på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordd Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 LATTERLIG grom! Med senk så er det fare for hjerteinfarkt å se for lenge på den:) Hehe.. kjekt med positive tilbakemeldinger:) montert coilovers bak.. venter på e34 m5 bremser så skal jeg montere fremme og.. å senke;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Høres bare heeelt rett ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 fantastisk rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Har ikke fått med meg denne før nå, men faen for en grom bil!! Gjennomført bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå