Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det her blir bra michael!!! endelig får jeg anlegg som kommer til å trykke!! gleder meg som en liten drittunge til det blir ferdig!!!! hadde du giddi å tatt noen bilder av bilen å lagt det ut her????

• 1 month later...
Skrevet

Så resten! :) Desverre dårlige bilder siden kamera tok kvelden så måtte bruke mobilen.

DSC01280.jpg

DSC01277.jpg

DSC01279.jpg

DSC01281.jpg

DSC01268.jpg

DSC01272.jpg

DSC01273.jpg

Skrevet
Det der ble rett og slett nydelig :) ... men lurer på en ting er det ikke en del jobb vist pærer i baklysene må byttes ? :P

Det kan du gjøre uten skrujern. :) Bare tar ut bunnplaten som holder side platene i spenn. Så vipper du dem ut og bytter pærer. Nesten raskere enn orginalt. :)

Skrevet

Meget bra, jeg er en fan av at det er "cleant" å ikke for mye dill. Liker også at det blir brukt andre farger en sort vinyl. Thumbs up.

Skal det konkureres med bilen? Hvilken headunit har den?

• 2 weeks later...
Skrevet

:shock: -Dette- var pent !

-Dette- er bakgrunn på desktoppen nå :D

DSC01268.jpg

Blir bare mer og mer frelst desto lengre jeg ser på bildene dine!

Helt utrolig pent, har sett mye glasfiber, lakk og anna rall. Og må ærlig si at det var digg å se noe nytt. Og lys skai, hvorfor i allverden ikke :) enklere kan jo også vere bedre!

Må si det sånn, du kan sakerne dine Nautiluz, respect and honor 8)

• 2 weeks later...
Skrevet

Takker for det var hyggelig å høre. Greit med lys sky, men den har også sine bakdeler. En må være nøyaktigere med hvitt enn med andre mørke farger. ALT synes til hvitt. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...