Nautiluz Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Focal K2P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Nautiluz er pm innboksen din full? Sendte deg en pm for noen dager siden, men har ikke fått svar enda Utrolig bra det anlegget du holder på med her, ser spennende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_e46 Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 det her blir bra michael!!! endelig får jeg anlegg som kommer til å trykke!! gleder meg som en liten drittunge til det blir ferdig!!!! hadde du giddi å tatt noen bilder av bilen å lagt det ut her???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lverket Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Ser utrolig bra ut. Skal begynne på min E46 snart. Hvor får du tak i de plexiglassene? Finner bare små plater, med riper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2007 Må til glassmester.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 Så resten! Desverre dårlige bilder siden kamera tok kvelden så måtte bruke mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Sier bare 1 ting. RÅTT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Gjennomført pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Blei pent dette Michael. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Det der ble rett og slett nydelig ... men lurer på en ting er det ikke en del jobb vist pærer i baklysene må byttes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 Det der ble rett og slett nydelig ... men lurer på en ting er det ikke en del jobb vist pærer i baklysene må byttes ? Det kan du gjøre uten skrujern. Bare tar ut bunnplaten som holder side platene i spenn. Så vipper du dem ut og bytter pærer. Nesten raskere enn orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Meget bra, jeg er en fan av at det er "cleant" å ikke for mye dill. Liker også at det blir brukt andre farger en sort vinyl. Thumbs up. Skal det konkureres med bilen? Hvilken headunit har den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_e46 Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 headuniten er kenwood!! ganske bra spiller, men noe inni helvettes vanskelig å forstå!! skal prøve meg på konkurranse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 -Dette- var pent ! -Dette- er bakgrunn på desktoppen nå Blir bare mer og mer frelst desto lengre jeg ser på bildene dine! Helt utrolig pent, har sett mye glasfiber, lakk og anna rall. Og må ærlig si at det var digg å se noe nytt. Og lys skai, hvorfor i allverden ikke enklere kan jo også vere bedre! Må si det sånn, du kan sakerne dine Nautiluz, respect and honor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 Takker for det var hyggelig å høre. Greit med lys sky, men den har også sine bakdeler. En må være nøyaktigere med hvitt enn med andre mørke farger. ALT synes til hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå