KeRu (Joavg) Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Jeg har sikkert plass. Og en chippa 318is med påwwerfilter og æffæktanlægg e jo helrått! WOW! Jau, da hi du minst 250 hesta!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Jeg må sikkert sitte på med noen til Lånke. Får neppe tak i ny bil til da. Så gi lyd alle som har plass, så velger jeg den heftigste bilen Orker du å sitte på en sliten femmer med skinnlarvseter å knappe seks sylindre på minimale 2,5 liter? Trur ikke mina blir med denne gangen, så jeg har iallefall plass samt det kunne blitt morro med selskap. Dessuten har jeg noe Priest cd'er i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Saken er klar! Jeg sitter på med Einar. The Godsfathers of Heavy Metal avgjorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 All i say is: ROCK' ROLL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 He-he, rette innstilling det gutter The greatgrandpas of metal, yeah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Kan ikke de som vet de skal til Lånke sende meg en PM, så lager jeg ei liste over de som stiller til felleskjøring. Legger ut listen etterhvert, slik at vi kan følge med. Dette for å få med flere. Veit at noen ikke gidder å komme om det er bare ett par stykker. Arti å stille skikkelig antall iallefall! Syns rekka til gatebiltreffet var finfin. Noen som orker å stille med kamera/filmkamera å dokumentere rekka? Edit: Gjør som Mexos, ha "felleskjøring" som overskrift i PM'en, da finner jeg dem lettere igjen om noe skulle snike seg imellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Det var en god plan alan knipser sikkert som vanlig Nå har jeg og fruen fått oss leilighet og Havner på Byåsen 1. september. Godt å ha det i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Gratulere. Kjøpt eller leie? Blir det bimmers innflyttningsfest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 bimmers innflyttingsfest Har ordnet med en gutt som kjører Passelat, stakkar, som ordner proffbilder for oss Ikke på festen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Kunne tenkt meg en tur på lånke jeg og, men tror ikke DBS`n klarer turen, HINT HINT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Sikkert noen som har hengerfeste som kan taue DBS til Lånke, er ikke så langt fra Trondheim.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Knipser nok jeg ja. Men om det blir bilder under kjøringen er jo litt mere tvilsomt da, kan jo prøve. Bare tilgi meg om jeg havner i rompa på noen av dere Å Julian, innflyttningsfest er vel obligatorisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Høres forlukkende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Sikkert noen som har hengerfeste som kan taue DBS til Lånke, er ikke så langt fra Trondheim.... Høres forlukkende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Hvis du skaffer rollerblades, evt tresko kan du få henge etter bila mi???? Seff kommer jeg og henter, hvis du vil sitte på da? Var forøvrig og kikket på naboeiendommen din... han gutten med passelat er seff utkommandert på rett plass når vi kjører, og han fotograferer SVÆRT BRA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå