Mexos Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Ser ut som bimmers innflytningsfest er nødvendig her ja Var stor oppkjørsel og så kan fint kjøpe meg en bil til og har begynt å snuse litt på et E30 325 cab prosjekt eller noe i den duren som kosebil til våren Vi leier bare frem til Studietiden er over. Trenger litt bedre lønn enn jeg får på bowling1 og i stipend for å takle alle utgiftene et eget bo tar. Skal jo ha penger til Bmw'n og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Ser ut som bimmers innflytningsfest er nødvendig her ja Var stor oppkjørsel og så kan fint kjøpe meg en bil til og har begynt å snuse litt på et E30 325 cab prosjekt eller noe i den duren som kosebil til våren Vi leier bare frem til Studietiden er over. Trenger litt bedre lønn enn jeg får på bowling1 og i stipend for å takle alle utgiftene et eget bo tar. Skal jo ha penger til Bmw'n og Hva med 02 veteran da? Slipper du unna dyre forsikkringer/årsavgifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Vi har kommet litt av diskusjonen om sverige turen her. Har folket tenkt noe mer på hvilke helger/dager som man har tid til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Hva med helga etter Lånke? 30/31 august. Samme helg som støren gatebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Ser ut som bimmers innflytningsfest er nødvendig her ja Var stor oppkjørsel og så kan fint kjøpe meg en bil til og har begynt å snuse litt på et E30 325 cab prosjekt eller noe i den duren som kosebil til våren Vi leier bare frem til Studietiden er over. Trenger litt bedre lønn enn jeg får på bowling1 og i stipend for å takle alle utgiftene et eget bo tar. Skal jo ha penger til Bmw'n og Hva med 02 veteran da? Slipper du unna dyre forsikkringer/årsavgifter Får se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Gutta med på felleskjøring til lånke, treff på Støren helga etter og Åre-tur? Blir som en kick-off for høsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Hvis du skaffer rollerblades, evt tresko kan du få henge etter bila mi????Seff kommer jeg og henter, hvis du vil sitte på da? Var forøvrig og kikket på naboeiendommen din... han gutten med passelat er seff utkommandert på rett plass når vi kjører, og han fotograferer SVÆRT BRA Seff vil jeg sitte på 325 Skal gi lyd fra meg hvis jeg har mulighet til å bli med ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Vil ikke henge etter til halvpris? Kikket på nabohuset ditt som var TS som sagt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Vil ikke henge etter til halvpris? Kikket på nabohuset ditt som var TS som sagt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Jeg skal til Støren helgen 30/31 aug på hunde- utstilling. Noen som kjenner programmet for Støren gatebil? Ville vært glim å gjort unna hundeutstillinga først og rappet pokalene der og så glist litt på gatebil etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lossius Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Jeg må sikkert sitte på med noen til Lånke. Får neppe tak i ny bil til da. Så gi lyd alle som har plass, så velger jeg den heftigste bilen jeg må sitte på og. har en E39 520 orginal. ikke akkurat den heftigste men trenger en sjåfør til og kjøre den:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 om du i verstefall ikke får sjåfør, har jeg alltids to plasser til i bilen. Sikkert flere med ledig framsete i tilegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Gutta med på felleskjøring til lånke, treff på Støren helga etter og Åre-tur?Blir som en kick-off for høsten Enig er med på alt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lossius Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 om du i verstefall ikke får sjåfør, har jeg alltids to plasser til i bilen. Sikkert flere med ledig framsete i tilegg høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Pokker, så vanskelig det skulle være å finne en fin e34 touring til en fornuftig pris. Enten er de kjørt herfra til månen eller så skal folk ha sånne summer for bilene at det kan skremme fanden på flat mark. Ser ut som jeg må glemme å kjøre bimmer for en stund. Får satse på sykkel eller skyss til treff gjennom høsten og vinteren. Men når våren kommer..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå