Mexos Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Endelig skal jeg på banen Håper jeg rekker å skifte skiver og klosser bak på lørdag så alt er tipp topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 For oss som har alt nytt på bremse/understellfronten, står polering på programmet Lørdag Henter ny maskin i morgen så håper 325 blir blank og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Er folket klare til Lånke-helg? De som stiller til felles-start fra IKEA er: Lossius Keru Mexos aLan ESveen ErikL J.Hofstad bmwomar Inline-six Dessuten håper jeg de faste kommer: (har ikke fått PM om de stiller til fellesstart). Allstar Kim E.Børøsund AC Schnitzer osv.osv! Håper flere stiller, slik at vi får ei skikkelig rekke til Lånke. Send på en PM til meg merket "Felleskjøring" så får vi tellt opp antallet! Fortsett å meld se på folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 Trenger ikke hjelm. Trenger bare god bremseveske og batteri som sitter fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Se om jeg ikke får festet batteriet mitt? Kunne jo vært morro å prøvd å kjøre litt. Kanskje du vil låne Einar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Trodde hjelm alltid var påbudt ved banekjøring jeg? Oljeskift må jeg også ta først batteriet ble festet igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Hadde denne defa driten som stjal strøm, så monterte inn nytt lastebilbatteri... Passet akkurat i kassen bak, men fikk ikke på klemmer. Men har vel andre som passer. Nå ser det ut til å skje noe på effektøkningsplanet også. Så da blir det vel mer morro neste treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Skal sjekke opp dette med hjelm for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Endelig skal jeg på banen Håper jeg rekker å skifte skiver og klosser bak på lørdag så alt er tipp topp. Hmm... kanskje jeg skal ta med meg hjelmen jeg også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Trodde hjelm alltid var påbudt ved banekjøring jeg? Oljeskift må jeg også ta først batteriet ble festet igår Kan du ta med varene til Lånke, kanskje? Så tar jeg med stål og så gjør vi handlen der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Da fikk jeg igjen bimmern fra service igår, så da blir d Lånke tur på søn Forsøkt å få med noen flere fra Steinkjer området for å kjøre kollonne men ingen som har meldt interesse, merkelig... Det er jo meldt fint vær også. Så idag er bilen støvsugd og pusset innv, står igjen full shine utv. Gidder ikke polere da den skal lakkeres senere for utbedring av skade + rustgaranti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Trodde hjelm alltid var påbudt ved banekjøring jeg? Oljeskift må jeg også ta først batteriet ble festet igår Kan du ta med varene til Lånke, kanskje? Så tar jeg med stål og så gjør vi handlen der ute? Den er god Etter 10 dagers fadderuke med mye alkohol har jeg nå blitt syk, men håper formen kommer seg til imorgen. Jeg skal uansett dra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Hei hei alle sammen. Jeg har kanskje vært en smule asosial hva angår dette forumet i det siste så det må jeg bare beklage! Men jeg stiller til kolonnekjøring i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Hei igjen, Tompan! Begynte å lure på om du hadde flyttet eller kjøpt VW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Hei igjen, Tompan! Begynte å lure på om du hadde flyttet eller kjøpt VW Lurte jeg å på Så du ser du er savnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå