Sommerfelg Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Blir helt rørt her jeg! ( nei jeg har ikke kjøpt VW) men har montert M-tech på bilen hehehe \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Er folket klare til Lånke-helg? De som stiller til felles-start fra IKEA er: Lossius Keru Mexos aLan ESveen ErikL J.Hofstad bmwomar Inline-six AC Schnitzer Sommerfelg aka. Tompan En fra jobben som ikke er på bimmers kommer i en E46 cab. Dessuten håper jeg de faste kommer: (har ikke fått PM om de stiller til fellesstart). Allstar Kim E.Børøsund osv.osv! Håper flere stiller, slik at vi får ei skikkelig rekke til Lånke. Send på en PM til meg merket "Felleskjøring" så får vi tellt opp antallet! Noen flere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Stiller opp jeg å ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Kommer sikker også. P.I.B? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Da er 2 E39 på veien imorgen fra Steinkjer til Lånke, ikke den største felleskjøringen men slipper å kjøre alene 1 stk 525 dat (min) 1 stk 528 iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Stiller opp jeg å ja Mener jeg så broren din i E30en her om dagen? Ellers har jeg våknet med to fingre på hver hånd uten følelse i. Men prøvd å polere 325en i kveld, men tok sin tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Stiller opp jeg å ja Mener jeg så broren din i E30en her om dagen? Jo den er ferdig den, ble meget bra! Stiller i morra han også ja. Her er det innkjøp av nye såler før vi dro til ACR, må si 5ern gjør seg utmerket som trekkvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Da er 2 E39 på veien imorgen fra Steinkjer til Lånke, ikke den største felleskjøringen men slipper å kjøre alene 1 stk 525 dat (min) 1 stk 528 iat Flott er selv fra steinkjer (egge) men bor nå i tr.heim å kjører e39 Yeah!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Før maskinpolering. Ble mørkt før jeg ble ferdig, da hendene ikke funket. Men håper det ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Og ser ikke noe lovende ut for kjøring i morgen, da jeg fremdeles ikke har følelse i fingrene.. Legevakten mente jeg fikk avvente det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Det hørtes ikke bra ut Tenkte meg utpå imorgen, men tror jeg skal holde litt igjen da jeg egentlig burde tatt et oljeskift på bilen før jeg har kjørt ut på. Men rakk ikke kjøpe inn olje og filter før helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Det hørtes ikke bra ut Tenkte meg utpå imorgen, men tror jeg skal holde litt igjen da jeg egentlig burde tatt et oljeskift på bilen før jeg har kjørt ut på. Men rakk ikke kjøpe inn olje og filter før helgen Sagt fra til meg hadde jeg ordnet Castrol og filter til deg. Har du batteri som passer kan du låne 325 hvis jeg får til å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 24, 2008 Forfatter Share Skrevet August 24, 2008 Hvordan går det med fingrene johnny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Hvor ble det av Eirik? Var en morsom dag med strålende vær Håper noen legger ut bilder. Jeg fikk debutert på bane og det var morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet August 24, 2008 Share Skrevet August 24, 2008 Hvor ble det av Eirik? Var en morsom dag med strålende vær Håper noen legger ut bilder. Jeg fikk debutert på bane og det var morsomt Syntes det artigste var at jeg var den første på bane med DIN bil Og var den første som var ut på banen i det hele tatt idag yeah! var konge Vant meg t-shorte Mye trivelige folk og godt humør og fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå