Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Ble da ett bra treff, mange som fristet seg på banen og mange som bare stilte ut, madamen vant to premier i lodd trekningen også, olje og ventiltopper. Men neimen om hun hadde planer om og dele oljen med meg siden hun ikke har korte ennå :twisted:

Noen som har tatt noen fine bilder fra treffet som vil dele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor ble det av Eirik? Var en morsom dag med strålende vær :) Håper noen legger ut bilder. Jeg fikk debutert på bane og det var morsomt :)

Syntes det artigste var at jeg var den første på bane med DIN bil :P

Og var den første som var ut på banen i det hele tatt idag :)

yeah! :D

var konge :D Vant meg t-shorte :D

Mye trivelige folk og godt humør og fint vær :D

Ja det var skikkelig fornuftig å peise rett inn på banen med bilen min mens jeg var å kjøpte olje pga. det var lite olje på motoren. :lol: Har ledd meg ihjel hvis jeg hadde kommet tilbake og du sto der og hadde kjørt istykker motoren min :lol: Fikk telefon fra Joachim på vei opp til banen:"jau julian, no e bil'n din varm;)" :lol: Men ga deg jo nøklene før jeg dro da du spurte ;) Men hadde trodd du skulle ta det litt roligere siden det var familiekjøring :lol: Håper Erlend legger ut no bilder etterhvert. Sto jo og knipsa hardt i svingen han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av Eirik? Var en morsom dag med strålende vær :) Håper noen legger ut bilder. Jeg fikk debutert på bane og det var morsomt :)

Ja det var skikkelig fornuftig å peise rett inn på banen med bilen min mens jeg var å kjøpte olje pga. det var lite olje på motoren. :lol: Har ledd meg ihjel hvis jeg hadde kommet tilbake og du sto der og hadde kjørt istykker motoren min :lol: Fikk telefon fra Joachim på vei opp til banen:"jau julian, no e bil'n din varm;)" :lol: Men ga deg jo nøklene før jeg dro da du spurte ;) Men hadde trodd du skulle ta det litt roligere siden det var familiekjøring :lol: Håper Erlend legger ut no bilder etterhvert. Sto jo og knipsa hardt i svingen han :)

Jadajada, vet det.. fortell det til alle du :P

Tok det med ro jeg Julian ;)

Du sa på din forrige post at du skulle holde igjen pga det ikke ble oljeskift, men syntes no du ga det bilen hadde 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa på din forrige post at du skulle holde igjen pga det ikke ble oljeskift, men syntes no du ga det bilen hadde 8)

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ikke så mang bilder selv. Hadde med en kompis som ble fotograf, så kunne jeg kjøre på banen selv :twisted:

http://s226.photobucket.com/albums/dd260/kjeldstad/BMW%20CCN%20laanke%2024aug/

Må virkelig si at det å kjøre på bane er UTROLIG artig, og det er noe alle skulle gjort eller hvert med på. Så til alle som ikke har vært på bane enda, enten med egen bil eller som passasjer, kom deg utpå neste gang du har sjansen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det var en bra dag på lånke :) Skulle vert dær selv men som kjent er mine lovlige fremkomstmidler for tiden kunn DBS og apostlenes hester :(

Jonny hadde tenkt å hente meg men hadde desværre mista følelsen i et par fingre, får håpe at det årdner seg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ingen sure miner her ;)

Ja jeg glemte det med at oljen var 8 mnd i farten :lol: Men hadde jo fyllt på 7dl ny olje så burde jo vært gulle godt ;) Skal se det renner ut spon no når jeg skal skifte neste gang :lol::wink: Føler selv jeg ga det meste bilen hadde å gi. Kunne kanskje tynt litt mer før svingene, men er uerfaren på bane så tenkte å holde meg på asfalten også. Fikk en snurring idag, men var bare morro :lol: Tror jeg kjørte hakket hardere når Lars satt på siste gangen. Da ble bilen så varm at trengte 3 avkjølingsrunder før temp nåla var på normal igjen :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ingen sure miner her ;)

Ja jeg glemte det med at oljen var 8 mnd i farten :lol: Men hadde jo fyllt på 7dl ny olje så burde jo vært gulle godt ;) Skal se det renner ut spon no når jeg skal skifte neste gang :lol::wink: Føler selv jeg ga det meste bilen hadde å gi. Kunne kanskje tynt litt mer før svingene, men er uerfaren på bane så tenkte å holde meg på asfalten også. Fikk en snurring idag, men var bare morro :lol: Tror jeg kjørte hakket hardere når Lars satt på siste gangen. Da ble bilen så varm at trengte 3 avkjølingsrunder før temp nåla var på normal igjen :twisted:

Haha, ja, jeg filma med mobilen da vi snurra i storsvingen :D hehe, konge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempedag på Lånke. Topp vær og ikke så verst antall bimmere heller, noe for enhver smak skulle man tro. Var vel dog litt lite banekjørende biler, men var iallefall 2 E30 som fikk kjørt seg. Lukta god svidd gummi ;-)

Var det forresten noen som "la merke" til snuten som sto i 60 sona når man kjørte fra Lånke mot Stjørdal....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...