yoozup Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 heisann! det er første gang jeg tenkt å dra på dette treffet på søndagen, noen som vet hvor hen i trondheim dette foregår? nettopp fått bimmer sjø. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Solsiden. På brosteinen utenfor Trekanten (Vitalbygget). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Treff på Lånke i dag for dem som er interessert. Nordmøre Gatebilklubb arrangerer høsttreffet sitt, og der bruker det å være bra med liv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Treffet er her http://www.gulesider.no/kart/map.c?w=10.4046081976966&imgt=ORTO&ps=8&n=63.4371380995829&s=63.4339635004171&e=10.4146082023034&id=c_Z0GQDX7N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Er det noen som kommer idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Er du oppe så tidlig, Einar? Regner jo med at det kommer folk. Været ser jo bra ut, så alt ligger jo til rette for en knallstart på treffhøsten her i bartebyen. Så møt opp, folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 uff ja. Satt å shota jaegermaister med en gal tysker i går, så formen er deretter. Kommer du erik? I begravet bil, eller skal du sitte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Kan gjerne sitte på. Har fått et lite temeraturproblem med bilen, så hadde tenkt å kjøre minst mulig før den leveres inn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 kommer å henter deg kvart på ett. deal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Roger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Lite oppmøte i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 hehe, vi var tre stk i to biler. Venta en times tid, så dro vi på valentinlyst å kjøpte oss en burger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 surt, jeg kom litt før 2 å da hadde nok dere dratt allerede. Ble vel litt sent i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Litt skuffende at ikke folk møter opp. Det har ebbet ut i det siste. Er det treff for ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Jeg kom ikke pga. var på jobb. Jobber egentlig de helgene det ikke er treff, men hadde byttet vakta mi pga. jeg skal på hyttetur neste helg Neste treff er vel 21. September og da er jeg og alan på Våler på Bmw dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå