Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må ikke klage over at du bruker penger på bilen :D Er jo frivillig?

Angående cruising, synes jeg vi skal bli enige om en rute ganske fort, slik at folk i god tid kan bestemme om de vil være med eller ikke. Kanskje med PM til ESveen slik at han kan lage en liste over deltagere? Hadde jo vært morsomt med dokumentasjon både under kjøring og ved stopp langs veien og fått bildene ut i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke klage over at du bruker penger på bilen :D Er jo frivillig?

Angående cruising, synes jeg vi skal bli enige om en rute ganske fort, slik at folk i god tid kan bestemme om de vil være med eller ikke. Kanskje med PM til ESveen slik at han kan lage en liste over deltagere? Hadde jo vært morsomt med dokumentasjon både under kjøring og ved stopp langs veien og fått bildene ut i tråden.

Kan vi ikke møtes på fergeleie flakk, på søndag klokken 12.00, så tar vi det derifra? De fra fosen sia møter oss på rørvik halv ett - ett. Om noen lager ett opplegg til da følger vi det. Jeg er ikke alt for kjent på den sia av fjorden.

De som veit de skal være med, sender meg en PM med overskrift "Påmelding langtur" så oppdaterer jeg her utover uka.

Noen innvendinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åfjorden rundt?! Altså Rørvik - Åfjord - Malm - Steinkjer - Tr.heim?

Er det dette som er tenkt?

Det er jo dritlangt! Må vel gå an å ta noe kortere?

Kom til Bjugn da vel, så reserverer jeg baner på Bowlingen. Fin stor parkeringsplass er det der å. :) Skal prøve å samle lokale helter med BMW. Blitt relativt mange her nå! :) Stiller med begge våre jeg... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, tenkte en litt kortere tur egentlig, ikke hele runden. Men som Melum sier, så kunne dette være en grei løsning.

Er det meldt dårlig vær?

La faktisk om til vinterdekk idag 4 x 245.40.18 med michelin x-ice (eller ice-x) ? :?

Har alldri prøvd de før, så tenkte jeg skulle teste de, om de må balanseres eller er skeive etc. før vinteren kommer for fullt. Var faktisk 10 gang bedre enn sommedekkene både på støy og sporing. Da gjennstår det bare å teste vinteregenskapene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...