Sir Hofstad Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Hk/PS vet ikke, men det holder foreløpig Skal gjøre noe småtteri og kjøre en test før den blir parkert før vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Må få sitte på neste høst, når jeg kommer nedover igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Har jeg mulighet er den bygget om til banebil da Men sitte på skal du få... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Hvordan ser det ut med crousinga? bmw`n min er straks til oppretting av irriterende bulker. Men skulle ha lakkert hele bilen pga mye stygge riper, men koster for mye.. har kvitteringer på 114 000 ,- nå og er rimelig lei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Må ikke klage over at du bruker penger på bilen Er jo frivillig? Angående cruising, synes jeg vi skal bli enige om en rute ganske fort, slik at folk i god tid kan bestemme om de vil være med eller ikke. Kanskje med PM til ESveen slik at han kan lage en liste over deltagere? Hadde jo vært morsomt med dokumentasjon både under kjøring og ved stopp langs veien og fått bildene ut i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 160388.ece Ikke mye hyggelig syn som møtte meg på jobb i dag. Den golfen brant noe vannvittig, og det skjedde fort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Begivenhetene stod i kø for deg i dag og ingen av dem var noe særlig hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Må ikke klage over at du bruker penger på bilen Er jo frivillig? Angående cruising, synes jeg vi skal bli enige om en rute ganske fort, slik at folk i god tid kan bestemme om de vil være med eller ikke. Kanskje med PM til ESveen slik at han kan lage en liste over deltagere? Hadde jo vært morsomt med dokumentasjon både under kjøring og ved stopp langs veien og fått bildene ut i tråden. Kan vi ikke møtes på fergeleie flakk, på søndag klokken 12.00, så tar vi det derifra? De fra fosen sia møter oss på rørvik halv ett - ett. Om noen lager ett opplegg til da følger vi det. Jeg er ikke alt for kjent på den sia av fjorden. De som veit de skal være med, sender meg en PM med overskrift "Påmelding langtur" så oppdaterer jeg her utover uka. Noen innvendinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Bestilte nytt varmeapparat idag, men tviler på at det rekker å komme før søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Med den værmeldingen som er for helga, tror jeg det blir for lang tur til at jeg orker å kjøre Hadde håpet på noe litt kortere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Åfjorden rundt?! Altså Rørvik - Åfjord - Malm - Steinkjer - Tr.heim? Er det dette som er tenkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Åfjorden rundt?! Altså Rørvik - Åfjord - Malm - Steinkjer - Tr.heim?Er det dette som er tenkt? Det er jo dritlangt! Må vel gå an å ta noe kortere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Åfjorden rundt?! Altså Rørvik - Åfjord - Malm - Steinkjer - Tr.heim?Er det dette som er tenkt? Det er jo dritlangt! Må vel gå an å ta noe kortere? Kom til Bjugn da vel, så reserverer jeg baner på Bowlingen. Fin stor parkeringsplass er det der å. Skal prøve å samle lokale helter med BMW. Blitt relativt mange her nå! Stiller med begge våre jeg... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Ja, det er for langt for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 ja, tenkte en litt kortere tur egentlig, ikke hele runden. Men som Melum sier, så kunne dette være en grei løsning. Er det meldt dårlig vær? La faktisk om til vinterdekk idag 4 x 245.40.18 med michelin x-ice (eller ice-x) ? Har alldri prøvd de før, så tenkte jeg skulle teste de, om de må balanseres eller er skeive etc. før vinteren kommer for fullt. Var faktisk 10 gang bedre enn sommedekkene både på støy og sporing. Da gjennstår det bare å teste vinteregenskapene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå