Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Arti å møtes litt på kveldstid! Storslagent besøk fra Oslo å :)

Kuttet nå mer med kniv da Julian?

Hehe, nei ikke i fingrene ihvertfall ;) Føler meg dum nok som det er men en finger i "tampong", så tenkte å spare resten for det ;)

Skrevet

Skal ikke mobbe deg jeg som splittet tommelnegelen i går på ett råkostjern!

Det var smerte! Fliken driver å henger seg fast i alt mulig som gjør at såret sprekker igjen.

Skrevet
Jeg vet om et par karer som ikke burde få lov av mammaen sin å leke med skarpe gjenstander :evillol:

Ja, med tanke på all skruingen jeg har holdt på med uten å skade meg(bank i bordet!) er det egentlig utrolig at jeg skal klare å skade meg på en brødkniv :lol:

Etter å ha prøvd ix'n til Azeton i går har jeg fått litt interesse for 4 hjulstrekk :P Kanskje dette hadde vært noe neste gang? Fjernet skogen innvendig og no m-fangere pluss nye baklykter så hadde dette vært en skikkelig lekker bil.

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde

Får håpe på litt hell på børsen ;)

Skrevet

Trekk på alle fire er lekkert om vinteren. Om sommern er det litt bortkastet siden det stjeler så mye effekt :( Men med den korte, milde vinteren vi har er jo ikke det egentlig noe problem...

Skrevet

Johnny: var på Lerkendal, så hadde blitt vanskelig med den teksmeldinga.

Ble ett greit treff, ble en 7-8 biler. Noen som tokk noen bilder?

Skrevet

når blir neste treff? tenkte kanskje jeg skulle prøve og møte opp hvis jeg ikke er for sjenert og får hentet "nybilen"

Skrevet

Neste treff blir vel den 7. desember? Einar får rette meg hvis jeg driter på leggen her :wink: Usikker på hva de som kom synes om å treffes på Lade Arena. Personlig synes jeg det var litt mye biler pga at folk trener på Elixia :shock: Men kjenner ikke byen godt nok til å foreslå andre steder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...