ESveen Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Arti å møtes litt på kveldstid! Storslagent besøk fra Oslo å Kuttet nå mer med kniv da Julian? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Arti å møtes litt på kveldstid! Storslagent besøk fra Oslo å Kuttet nå mer med kniv da Julian? Hehe, nei ikke i fingrene ihvertfall Føler meg dum nok som det er men en finger i "tampong", så tenkte å spare resten for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Skal ikke mobbe deg jeg som splittet tommelnegelen i går på ett råkostjern! Det var smerte! Fliken driver å henger seg fast i alt mulig som gjør at såret sprekker igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Ja velkommen i bmw ccn, avdeling funksjonshemmet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Jeg vet om et par karer som ikke burde få lov av mammaen sin å leke med skarpe gjenstander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Jeg vet om et par karer som ikke burde få lov av mammaen sin å leke med skarpe gjenstander Ja, med tanke på all skruingen jeg har holdt på med uten å skade meg(bank i bordet!) er det egentlig utrolig at jeg skal klare å skade meg på en brødkniv Etter å ha prøvd ix'n til Azeton i går har jeg fått litt interesse for 4 hjulstrekk Kanskje dette hadde vært noe neste gang? Fjernet skogen innvendig og no m-fangere pluss nye baklykter så hadde dette vært en skikkelig lekker bil. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Får håpe på litt hell på børsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Trekk på alle fire er lekkert om vinteren. Om sommern er det litt bortkastet siden det stjeler så mye effekt Men med den korte, milde vinteren vi har er jo ikke det egentlig noe problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Folket klart for treff? Skikkelig pent vær ute nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Ble det no suksess? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Skar seg til meg igjen da vi måtte hente gutta på kort varsel. Takker de som kunne stille på "sosialtreff" på kort varsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Johnny: var på Lerkendal, så hadde blitt vanskelig med den teksmeldinga. Ble ett greit treff, ble en 7-8 biler. Noen som tokk noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 når blir neste treff? tenkte kanskje jeg skulle prøve og møte opp hvis jeg ikke er for sjenert og får hentet "nybilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Neste treff blir vel den 7. desember? Einar får rette meg hvis jeg driter på leggen her Usikker på hva de som kom synes om å treffes på Lade Arena. Personlig synes jeg det var litt mye biler pga at folk trener på Elixia Men kjenner ikke byen godt nok til å foreslå andre steder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Johnny: var på Lerkendal, så hadde blitt vanskelig med den teksmeldinga.Ble ett greit treff, ble en 7-8 biler. Noen som tokk noen bilder? Lerkendal på Lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Litt OT, men de fleste her er fra trondheim.. Skulle fått lakkert felgene mine, hvem i trondheim gjør det? Svar gjerne på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå