EBørøsund Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Kommer på treff jeg å, men bli ikke fpr 14.00. Må en tur oppi Vassfjelle å kjøre litt. Men jeg kommer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 lite folk i dag... hele 3 stk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Var det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Ble lite med søvn på meg i natt da minstemann var våken store deler av natta. Men personlig føler jeg at det er på tide å diskutere tid og sted osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 kom på lade arena klokka 13.00 æ... da var æ ilei et kvarters tid, men så kom det 2 til... gida itj å varra der så læng... for så hjem i halv 3 tia!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Var oppom ca halv 3, og tomt for kjentfolk.. Ang tid og sted, var på meldern med Eirik tidligere og tenkte å lufte forslaget om å ta treffene på en hverdagkveld!? Sikker mange som er opptatt med hvert sitt i vinter, spes helgene. Kanskje en hverdagskveld er bedre, så slipper folk å bryte opp i det de nå enn gjør midt på en søndag?! Er dette et forslag som støttes eller slaktes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Støttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Kom med forslag om dag å da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Onsdagskvelder kl 1900? Angående sted har jeg ikke peiling Det kan jo vanskelig bli et parkeringshus, siden de kjøpesentrene de ligger i forbindelse med, er åpen. Hvis noen har et uhorvelig godt forslag så sleng det ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Lade Arena er jo en grei plass, varmt og godt, å mulighet for å stikke opp å ta en kopp kaffe når vi har "sett over" bilene. Onsdager støttes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Allstar: var ute og kikket på din jeg og noen gutter.Synes ikke den ille den originale Heheh, ser u som en båt Regner med du merket at det manglet to deksel i fangern.. fant de ikke under montering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Jeg skulle jo komme, men hadde ikke tid, da vi hadde familiemiddag, og bilen måtte vaskes.... Men en vanlig hverdag er jo like bra å møtes på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 nesten finere å møtes på hverdager for mæ iallefall... Er for d meste på Kyrksæterøra i helgen... Men mett i uka e æ i by`n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Allstar: var ute og kikket på din jeg og noen gutter.Synes ikke den ille den originale Heheh, ser u som en båt Regner med du merket at det manglet to deksel i fangern.. fant de ikke under montering... Er mørkt hver gang jeg kommer hjem, så la ikke merke til det. Men hadde da vel alle deksla nå vi la igjen delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 ja, de skulle finne dekslene!! bare at de hadde spredd delene litt på forskjellige plasser av ymse årsaker dekslene ble aldrig med opp til lakken.. av alle de dekslene vi hadde med var det bare ett som hørte til fangeren hehe (og all den plastikken vi plukke ut av bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå