EirikL Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Er det interesse for å ta årets første treff til helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Hei Eirik. Det kunne vi godt. Men jeg og Espen snakket om å møtes til ett minitreff i mårrakveld. Alle som har tid kan hive seg med! Tenkte å møtes med bilene, kanskje kjøre en tur, for så å ta en kaffe ett sted. Kanskje Espen stillte leilighet til disp. Spørs hvor mange vi blir. Kunne møttes i 7-8 tiden ett sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 God idè, Einar. Jeg kan ikke møte pga jobb, men oppfordrer folk til å stille. Da regner jeg med at vi venter litt med søndagstreff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Skal se hva jeg får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Bra tiltak dette;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hult Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Hei men kor e derre treffan dokkers hen da? lite varsling på sånne ting for bmw i trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Treffene i sommer var på Solsiden og på Tiller. Nå i vinter har treffene vært på Lade Arena. Treffet det nå er snakk om blir vist til meg, på Solsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Snakket med Einar nå. Selv måtte jeg ut og fyre opp 325en i ettermiddag, så vi er klare for et treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Når,hvor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Når,hvor ? Hallo di pingle Oppmøte beregnet til 1900, hos Espen på Nedre elvehavn. Gleder meg som en unge jeg! Ble bra på giring nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Da er endelig tidspunkt satt : 20.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 da får ikke jeg tid... måtte vist være me dama på kino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 pingle du liksom! jeg ringer deg i morgen johnny, jeg aner ikke hvor nedre elvehavn er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 da får ikke jeg tid... måtte vist være me dama på kino Prioritering... Kjør dama di på kino, å bli med på treff;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 pingle du liksom! jeg ringer deg i morgen johnny, jeg aner ikke hvor nedre elvehavn er HiFi-Klubben vet du hvor er? Rundkjøringa ved hifi, kjører du ned imot parkeringshuset til kjøpesenteret på solsiden, å tar til HØYRE istede for venstre mot parkeringshuset.. Eller ring meg (93690252) eller Hofstad;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå