PenguiN- Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 ah, det vet jeg hvor er! det er der med di store nye høyblokkene? ringer hofstad i morgen! sees! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Stemmer;) Dyre Halsesgate nummer 13;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Tror ikke jeg rekker å være der til 8. Må legge på klarlakk på setene min i 7 tida. Holder dere på lenge? Tror forresten dette blir bra http://images.bimmers.no/files/kdchzt9ui3exolrq595n.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 mexos, send sms til EBørsund når du er ferdig og hør om vi fortsatt holder på blir fine di setene ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Biltreff ute, eller hva er dette slags treff?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Skal møtes, å kjøre litt rundt, så var d snakk om film eller no til meg etterpå, de finner vi ut av i kveld;) Bare å komme;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Forøvrig skal jeg og hofstad møtes kl 7 i vaskehallen for litt pre-meet-shining K2000 med siemens bygget / bilbyen. bare å komme dere andre som også vil vaske litt bil før treffet..jeg tar med meg stativ og kamera slik at vi får tatt noen kule bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Vært ute og varmet opp jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Kommer en tur innom K2000 jeg og, må spyle bilen. Kim: Blir du med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Årets første treff! Søndag 04.01.09 klokken 13.00 Kjører vi første treff 2009, også denne gangen på Lade Arena klokken 13.00. Håper så mange som kan, kommer. Slik at vi får flere folk en før nyttår. Noen som ønsker andre tidspunkter, så si ifra kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Kim: Blir du med? Skal prøve å komme en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Møt oss på K2000 litt etter sju, så kjører vi sammen derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Kor læng bli dåkker der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Rakk ikke å komme i kveld, men møter opp på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 var å så max manus i kveld æ.... men ska prøv å møtopp på søndan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå