EBørøsund Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Da var treffet ferdig, ble lite oppmøte, men desto bedre folk;)hehe Ble til å med prøvekjøring av 740il, og mekking av e39;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Skikkelig trivelig å møte gutta igjen. Synes tiden går litt fort på disse treffa jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Dæven, hvem hadde med 740? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Kammerat av meg, han er ikke på forumet 97mod 740IL med 4,4 Literen..NAM for en bil! forøvrig tilsalgs..170 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Det er vel kanskje det vakreste karroseriet BMW har laget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Ja, skikkelig fin bil. Helt orginal bil, blå med beige interiør. Fikk prøvekjøre en tur, gromt! Påkostet endel i servicer osv. Ja, skikkelig arti med slike kvelder. Var først på K2000 og vasket bil, trur det var en BMW i alle båsene der Så dro vi til Espen og mekka litt og tok noen bilder osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Så du stod og gnikket på femmern på et av bildene til Penguin i BBS-tråden hans. Ble den ren? Vasket bil i går og i dag er den skitten igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 ja, se der ja. Ser du hvor fort jeg vasker? Henden blir bare blury på bildet, så effektiv er jeg. Kom meg hjem uten og lorte til bilen. Så idag kjører jeg kun 320, så får femmern stå til det er tørt (sikkert i mai engang). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 ja, se der ja. Ser du hvor fort jeg vasker? Henden blir bare blury på bildet, så effektiv er jeg. Kom meg hjem uten og lorte til bilen. Så idag kjører jeg kun 320, så får femmern stå til det er tørt (sikkert i mai engang). Blurry ja, fin den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Ble ikke så mange bilder. men her er di som ble bra ¨ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Garasjetreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Garasjetreff Og knallbra sådant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Det er ingen tvil om at du skulle hatt 19" BBS på 325'en, Johnny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Jävlar, hvor det har lavet ned i natt! Nå må jeg ut og grave frem bilen for å kjøre og kjøpe en spade slik at jeg får fjernet alle snøen på verandaen. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Ja vi elsker 4x4! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå