Mexos Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Jävlar, hvor det har lavet ned i natt! Nå må jeg ut og grave frem bilen for å kjøre og kjøpe en spade slik at jeg får fjernet alle snøen på verandaen. Gleder meg Jeg var på Byåsen og måket fram Oppkjørselen min i dag. Var en slitsom oppgave for å si d sånn Jeg er klar for treff i morgen, men rekker ikke montere dørtrekkene mine før den tid Edit: Hvor ligger Lade Arena. Er vel ikke det samme som City Lade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Årets første treff!Søndag 04.01.09 klokken 13.00 Kjører vi første treff 2009, også denne gangen på Lade Arena klokken 13.00. Håper så mange som kan, kommer. Slik at vi får flere folk en før nyttår. Noen som ønsker andre tidspunkter, så si ifra kjapt. Beklager at overskrifta i tråden ikke ble forandret før i dag. Internett har vært nede. Mange som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Er det ikke mulig å ta treffet senere på dagen? Hvordan er interesse for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Edit: Hvor ligger Lade Arena? Garajeanlegget under Torshov Bilrekvisita på Lade. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Hm, passer dårlig for meg å ta det senere på dagen. Men det er heldigvis ikke jeg som bestemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 jeg kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Jeg kommer Skal på jobb til 17.00 så passer best for meg å holde det på nåværende tidspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Det er ingen tvil om at du skulle hatt 19" BBS på 325'en, Johnny Går ikke noe fortere med det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Noen som er intr i Xenonkit da? Kan ta meg en tur jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 brightlight,la hvis du sponser tåkelys xenon, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Hvis du kjøper til Nær og fjern så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Går ikke noe fortere med det vel? Går nok litt saktere til å begynne med Men faen så bra det hadde sett ut på vei dit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Går ikke noe fortere med det vel? Går nok litt saktere til å begynne med Men faen så bra det hadde sett ut på vei dit! Satser på slik hastighet på hjula at ingen kan se felger Får holde med org BMW motorsport, TSW osv. Sagt tidligere at jeg driter i åssen bila ser ut bare effekt er tilfredsstillende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 kommer klokka 13.00 jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå