Mexos Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Faen, måtte endre vakta mi fra kveld til dagtid så får ikke til å møte likevel i morgen Nå må jeg skjerpe meg, lenge siden forrige treff nå. Og jeg som egentlig har fri helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Bra bra! da snakkes vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Bra bra! da snakkes vi! Håper ikke du siktet til meg, for da misforsto du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Hehe, la vell inn innlegg samtidig der. Var til Litjhaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Kommer det noen bilder fra idag? Ble ett greit treff idag, tia gikk iallefall fort. Ble 7 biler om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Bilder kommer, jeg driver å for-finer dem litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Her er bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Flotte bilder! Blir straks bedre med treff når det blir tatt skikkelige bilder av bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 fine bilda ja... va bra i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Litjhaug, look what i made for you nammis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Jeg må si det ble en bra start på året. Enig med Einar at det er artig at vi har fått noen som kan ta skikkelige bilder på treffene. Jeg tror PenguiN vil gjøre en god jobb som "husfotograf" på Trondheimstreffene. Veldig fine bilder han la ut i dag. Neste gang har jeg kanskje fått vekk de pene vinterfelgene mine også, slik at det er verdt bryet å knipse bilder av touringen Bestilte forresten aluringer til instrumentene i sted, så håper de er på plass til neste treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 ada... very nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Kule bilder,og fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Jeg må si det ble en bra start på året. Enig med Einar at det er artig at vi har fått noen som kan ta skikkelige bilder på treffene. Jeg tror PenguiN vil gjøre en god jobb som "husfotograf" på Trondheimstreffene. Veldig fine bilder han la ut i dag. Neste gang har jeg kanskje fått vekk de pene vinterfelgene mine også, slik at det er verdt bryet å knipse bilder av touringen Bestilte forresten aluringer til instrumentene i sted, så håper de er på plass til neste treff... Helt enig... ble fine bilde!!! (av fine biler) Aluringer er kjempe fint.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Knallkule bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå