EirikL Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Er det mange som kommer i morra? Jeg stiller med nysenket bil og en betydelig interiøroppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Jeg kommer, og håper det kommer mange flere siden det mest sansynelig blir mitt siste på en lang stund. Jeg drar i forsvaret etter påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Jeg har ikke Bmw lenger Må også på jobb desverre. min 5. jobbhelg på rad dette. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Kommer;) Med høy og skitten bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Vi skal nok få gjort noe med høyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 JEG KOMMER!!!!! Tror kanskje en kompis av meg kommer med E61 å!! DEN ER NICE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Den som går på øra? Hvem som har den? Ser rimelig strøken ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Blir ikke treff på meg. Har "slettet" brukernavn. Etter snart 7000 innlegg prioriterer jeg andre ting. Handler mye om oppførselen til folk her inne , og utafor. Takk for jeg fikk være med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Den som går på øra? Hvem som har den?Ser rimelig strøken ut! Nei... Magne Jakobsen sin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 får huske på kamera denne gangen da, sånn at jeg oxo får se litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Blir ikke treff på meg.Har "slettet" brukernavn. Etter snart 7000 innlegg prioriterer jeg andre ting. Handler mye om oppførselen til folk her inne , og utafor. Takk for jeg fikk være med Hva skjer? Vmaxx, det som skjer på treffene er hemmelig, så er n ikke der, går n glipp av det;) Nesten litt slik frimurerting;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Jepp, i dag la vi hemmelige planer for hvordan Bimmers Trondheim skal overta verdensherredømme. Vi skal bla forby forhjulsdrevne biler, dieselmotor i cabriolet og innføre straffearbeid for folk som ikke holder fartsgrensen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Jepp, i dag la vi hemmelige planer for hvordan Bimmers Trondheim skal overta verdensherredømme. Vi skal bla forby forhjulsdrevne biler, dieselmotor i cabriolet og innføre straffearbeid for folk som ikke holder fartsgrensen. Ja, så lett kan hemmeligheter bli offentlige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Ups, shaitolainen! Glemte at andre kunne lese i trefftråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Jepp, i dag la vi hemmelige planer for hvordan Bimmers Trondheim skal overta verdensherredømme. Vi skal bla forby forhjulsdrevne biler, dieselmotor i cabriolet og innføre straffearbeid for folk som ikke holder fartsgrensen. hahahaha! Skal du være konge eller diktator da Eirik? Kan jo ikke bli Einar for han stillte jo ikke opp på det første planlegings møte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå