Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har et meget ambisiøst prosjekt i tankene som blir luftet på treffet i morgen. Så hvis folk er nysgjerrig, er det bare å stikke innom i morgen :headbang:

Fikk ikke med meg hva prosjeket du hadde i tankene jeg. Lufte det her?

Bra oppmøte på treffet, men bikkje kalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra oppmøte på minitreffet i dag:) Et par nye fjes og noen nye biler. Ser ut som utetreff er litt mer populært enn å stå nede i en mørk parkeringskjeller. Hvorfor det?

Både det og muligens fordi det var en onsdag. Mange som har planer i helgene og derfor ikke rekker søndagstreffene, mulig det kansje er litt av grunnen?

Treffet var greit til tross for litt småkjølig vær, men nå er jo ikke alle like hardbarka som meg så jeg klarte meg fint fordi. :lol:

Men kamera neste gang er et must, bilder må man ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke enda hvor mange som vil være med, men vi kan jo bare avtale oppmøte på Ikea i rimelig tid før treffet begynner. Jeg vet ikke hvor lang tid vi bruker oppover, men det kan kanskje andre mer om :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ca 1t45min til Steinkjer fra Trondheim.

Jeg vil være på Steinkjer Bil fra kl 10. Var innom Steinkjer Bil istad, de vil ha delesalg om noen trenger noe. Demo-bilene er på plass og vil bli rengjort imorgen. Vil bli satt opp plakater ved rundkjøringene inn til Steinkjer både i nord og sør.

Vil bli enkel servering med kaffe og kake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...