Torbjørn E39 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Da har jeg fått trommet sammet et treff på Steinkjer til søndag 19/4, se link for info om dere ønsker å delta.... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... r&start=45 Dette blir bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Nice! Da må vi prøve å komme en gjeng oppover:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Veldig bra oppmøte på minitreffet i dag:) Et par nye fjes og noen nye biler. Ser ut som utetreff er litt mer populært enn å stå nede i en mørk parkeringskjeller. Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Trivelig treff idag. Fine biler å se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Enig! Se om du får tatt av fangeren bak og dyttet den litt lenger fram bmwgutten! Men skal sies at det vistes ikke så godt, men er man pirkete så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Var bra treff idag ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Pics? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 glemte kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 glemte kamera Du har en vane te å glømme det vigtiaste mann!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil-s Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Hva har det seg at jeg alltid finner ut av slike treff 1-2 dager for sent? Er det noen oversikt når dere treffes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Jeg har et meget ambisiøst prosjekt i tankene som blir luftet på treffet i morgen. Så hvis folk er nysgjerrig, er det bare å stikke innom i morgen Fikk ikke med meg hva prosjeket du hadde i tankene jeg. Lufte det her? Bra oppmøte på treffet, men bikkje kalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Veldig bra oppmøte på minitreffet i dag:) Et par nye fjes og noen nye biler. Ser ut som utetreff er litt mer populært enn å stå nede i en mørk parkeringskjeller. Hvorfor det? Både det og muligens fordi det var en onsdag. Mange som har planer i helgene og derfor ikke rekker søndagstreffene, mulig det kansje er litt av grunnen? Treffet var greit til tross for litt småkjølig vær, men nå er jo ikke alle like hardbarka som meg så jeg klarte meg fint fordi. Men kamera neste gang er et must, bilder må man ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Hvordan blir det på søndag? Oppmøteplass\tid og felles kjøring til treff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Vet ikke enda hvor mange som vil være med, men vi kan jo bare avtale oppmøte på Ikea i rimelig tid før treffet begynner. Jeg vet ikke hvor lang tid vi bruker oppover, men det kan kanskje andre mer om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Bruker ca 1t45min til Steinkjer fra Trondheim. Jeg vil være på Steinkjer Bil fra kl 10. Var innom Steinkjer Bil istad, de vil ha delesalg om noen trenger noe. Demo-bilene er på plass og vil bli rengjort imorgen. Vil bli satt opp plakater ved rundkjøringene inn til Steinkjer både i nord og sør. Vil bli enkel servering med kaffe og kake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå