EirikL Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Kom igjen, folkens! Dette bør vi støtte opp om, de som har anledning. Jeg får sannsynligvis nye sommerlisser i dag, så da er jeg klar til å kjøre oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Begynner å bli litt mer oppegående jeg å nå. Men sykehusoppholdet krever nok at jeg må ta det litt med ro ennå... Takk til Espen,Einar Og Eskil for besøk Og dere andre for støttemeldinger of tlf som jeg ikke har hatt sjanse å besvare alle av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Begynner å bli litt mer oppegående jeg å nå.Men sykehusoppholdet krever nok at jeg må ta det litt med ro ennå... Takk til Espen,Einar Og Eskil for besøk Og dere andre for støttemeldinger of tlf som jeg ikke har hatt sjanse å besvare alle av. Kom på en ting Hofstad manglet ikke du m3 leppe til m-tech fronten din? Min berga i kollisjonen så du kan få den hvis du har lyst på Ellers kom jeg på at jeg har 4 komplette xenonsett liggende som jeg må bli kvitt Så dersom noen med H1 pærer ønsker billig xenonkit så er det bare å sende pm Har 6000K, 8000K og 4300K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Blir du med til Steinkjer på søndag, Julian? Blir kjedelig å kjøre alene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Begynner å bli litt mer oppegående jeg å nå.Men sykehusoppholdet krever nok at jeg må ta det litt med ro ennå... Takk til Espen,Einar Og Eskil for besøk Og dere andre for støttemeldinger of tlf som jeg ikke har hatt sjanse å besvare alle av. Kom på en ting Hofstad manglet ikke du m3 leppe til m-tech fronten din? Min berga i kollisjonen så du kan få den hvis du har lyst på Ellers kom jeg på at jeg har 4 komplette xenonsett liggende som jeg må bli kvitt Så dersom noen med H1 pærer ønsker billig xenonkit så er det bare å sende pm Har 6000K, 8000K og 4300K Takker for det Julian Er det treff nå i helga? Prøve å "lure" legene jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Blir du med til Steinkjer på søndag, Julian? Blir kjedelig å kjøre alene... Skulle gjerne blitt med, men jeg har jobbhelg nå desverre Neste helg skal jeg se på ny bil, og kanskje handle Bare hyggelig Johnny Du har jo hjulpet meg så mye at er bare hyggelig å gi litt tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holberg Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Kjapt spm. Skal vi kjøre i en sånn "kolonne" til det derre nordmøre treffet i år også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Hvis det er treffet på Lånke du tenker på, så er det avlyst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Det var en morsom dag i fjor Var så godt å få litt Bil inn i blodet igjen etter vinterdvalen i tigerstaden husker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holberg Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Uff, er det? jaja Men det er da bmw treff 10 mai også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Hvis man ikke er medlem i klubben som arrangerer det aktuelle treffet, får man ikke komme inn med bil på Lånke lenger. De mener tydeligvis at banen deres er for eksklusiv til å la "vanlige" folk ødelegge for dem. Og det er jo litt rart med tanke på at Lånke kanskje er den dårligste banen i Norge. Vi snakker her om et kraftig tilfelle av megalomani Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Hvis man ikke er medlem i klubben som arrangerer det aktuelle treffet, får man ikke komme inn med bil på Lånke lenger. De mener tydeligvis at banen deres er for eksklusiv til å la "vanlige" folk ødelegge for dem. Og det er jo litt rart med tanke på at Lånke kanskje er den dårligste banen i Norge. Vi snakker her om et kraftig tilfelle av megalomani Nå har det flere ganger vært hærverk på Lånkebanen, folk har kjørt inn i ting uten at arrangører har tatt på seg skylda. Trur NAF vil ha litt kontroll på hvem som er der når det blir slik. Men man får være med på CCN treffet 10.mai uten å være medlem i CCN. Bare så folk er klar over det PS: Johnny, godt å se at du har det bra! Er du hjemme nå, eller har du PC på sykehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Men man får være med på CCN treffet 10.mai uten å være medlem i CCN. Bare så folk er klar over det Viktig å få med seg folkens Bruker ca 1t45min til Steinkjer fra Trondheim. Jeg vil være på Steinkjer Bil fra kl 10. Var innom Steinkjer Bil istad, de vil ha delesalg om noen trenger noe. Demo-bilene er på plass og vil bli rengjort imorgen. Vil bli satt opp plakater ved rundkjøringene inn til Steinkjer både i nord og sør. Vil bli enkel servering med kaffe og kake. Kom igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Dritbra med skikkelig orga. treff. Blir det mange som kjører fra Trondheim? BTW: Kjærringa lurer på hvilken kake det blir?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Dritbra med skikkelig orga. treff. Blir det mange som kjører fra Trondheim? BTW: Kjærringa lurer på hvilken kake det blir?? Har vært ute og rengjort bil, ble bra d ja. Så nå er det bare støvsuging, på med sommerfelgene og en liten spylings i motorrommet så er bilen klar. Type kake vet jeg faktisk ikke enda, men skal ut å sette opp noen skilter nå hvert øyeblikk og blir vel kjøpt inn råvarer til kake da. Tviler på at det blir 7 sorter men noe blir det iallefall. Masse kaffe og muligens det er te der å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå