EirikL Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Det virka som dem som kjørte likte banen veldig godt. Blei jo ganske utfordrende i og med at det var vått som faen til tider. Kunne godt ha tenkt meg å prøve den en gang. Trodde du skulle være med på turen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Banen var bra den Kartene virket ganske greie og Men føret gjorde det jo til ekstrem sport Jeg satt og lo høyt og koste meg i det jeg dura igjennom dammer og grus med klampen i bånn. Tvert man bremset litt kjente man begge bakhjulene låste seg og man måtte bare holde rumpa i ro på vei inn i svingen for å unngå å snurre. Så var det bare å gi gass og styre carten igjennom svingen med sladd iogmet at man hadde null grep på framhjulene Jeg prøvde meg på en forbikjøring over plena i en innersving, men gresset bremset litt for mye Tror den banen er kjempetøff når det er tørt for virket som man hadde mulighet til å ha ganske bra fart igjennom kurbsene osv, men er jo avhengig av å ha skikkelig grep på framhjulene da slik at man kan hive karten inn i svingen. Ble litt mye Bambi på isen i går, men som sagt: En morsom opplevelse Jeg så ihvertfall ingenting når jeg kjørte pga. vannet som spruta fra framhjulene og rett i trynet. Kjørte med visiret oppe og 1 øye lukket, som jeg vekslet på alt ettersom det var høyre eller venstresving Og jeg synes prisen var latterlig lav så flere turer må vi få til å ta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Det virka som dem som kjørte likte banen veldig godt. Blei jo ganske utfordrende i og med at det var vått som faen til tider. Kunne godt ha tenkt meg å prøve den en gang. Trodde du skulle være med på turen? Ble Lånketur på meg... Var så mange venner fra Øra som skulle dit, så jeg slang meg med... Banen var bra den Kartene virket ganske greie og Men føret gjorde det jo til ekstrem sport Jeg satt og lo høyt og koste meg i det jeg dura igjennom dammer og grus med klampen i bånn. Tvert man bremset litt kjente man begge bakhjulene låste seg og man måtte bare holde rumpa i ro på vei inn i svingen for å unngå å snurre. Så var det bare å gi gass og styre carten igjennom svingen med sladd iogmet at man hadde null grep på framhjulene Jeg prøvde meg på en forbikjøring over plena i en innersving, men gresset bremset litt for mye Tror den banen er kjempetøff når det er tørt for virket som man hadde mulighet til å ha ganske bra fart igjennom kurbsene osv, men er jo avhengig av å ha skikkelig grep på framhjulene da slik at man kan hive karten inn i svingen. Ble litt mye Bambi på isen i går, men som sagt: En morsom opplevelse Jeg så ihvertfall ingenting når jeg kjørte pga. vannet som spruta fra framhjulene og rett i trynet. Kjørte med visiret oppe og 1 øye lukket, som jeg vekslet på alt ettersom det var høyre eller venstresving Og jeg synes prisen var latterlig lav så flere turer må vi få til å ta! Høres bra ut... må prøve å få det til neste gang jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Var en tur oppom for å se på gokartkjøringa i går. Dere var meget uheldig med været for å si det sånn. Knallvær både fredagen og i dag naturligvis. Men bra de som kjørte synes det var morsomt likevel da Bare å stikke innom igjen for dem som vil prøve mer i nærmeste fremtid. Vanlig gokartutleie både på torsdag, lørdag og fredag ut sesongen 2009. Vel møtt igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Var litt uheldig med været på turen ja. Men var ellers en kjæpe dag. Var bra go kart bane, men skulle vært vere futt i kartene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Var litt uheldig med været på turen ja. Men var ellers en kjæpe dag. Var bra go kart bane, men skulle vært vere futt i kartene. De ble jo bare sprekere og sprekere jo mer det regnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Vi får ta turen til Heggstadmoen og kjøre litt en kveld. Ergrer meg fortsatt over at jeg ikke kunne kjøre på lørdag. Det så dritmorsomt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Åh, ser at det er vårmønstring 9 mai..er det ikke mulig å ta ett mini treff på onsdag eller torsdag??drar på ferie på fredag og bilen nærmer seg ferdig og jeg har INGENTING å gjøre denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Det hadde vært greit det, siden jeg får ny-felgene på onsdag. Skal på visning på onsdag enest. Ellers er jeg ledig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 kan vi ikke si at vi har ett lite treff kl 6 på onsdagen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Er ledig på Onsdag jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Passer på onsdag får meg og.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 kult! kan vi ha som overskrift først den 6 da? også endrer dere bare til den 9 etter treffet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Info om vårmønstring og Lånketreff neste helg: Førstkommende helg er det klart for en 2 dagers med BMWCCN Trøndelag. Lørdag 09.05.09 kl. 10:00-14:00 er dere velkomne til vårmønstring hos GS-Bildeler Trondheim. På tide å ta vårpussen. Still opp denne dagen, og nyt Bayersk kunstverk. Det vil bli gitt ut priser for bl. annet årets BMW entusiast, samt fineste modifiserte og fineste original bil delt inn i klassene >80, 81-90, 91-00, 01-09. Finn fram Polishen, skru på Gromhjula, og bruk dagen med likesinnede. GS holder åpent under hele treffet, og har også matservering. Gratis inngang. Vell møtt! Søndag 10.05.09 kl. 11:30 – 15:00 Inviterer vi dere til årets første Lånketreff i regi av BMWCCN Trøndelag. Porsche og Alfa klubben er inviterte, men det er ikke åpent for andre merker. Pris pr. bil er kr. 200,-, uansett banekjøring eller ikke. Førermøte avholdes klokken 11.45, og er obligatorisk for alle som skal kjøre. De som skal kjøre på banen må bestå en teknisk kontroll (ny bremseveske er en fordel da dette blir målt. Batteriet må også sitte fast). Dette blir gjort ved innslipp. Banekjøringa blir delt inn i 3 grupper. Familiekjøring, frikjøring med idealspor, og frikjøring med alternativt sporvalg. Hjelmpåbud ved frikjøring. Dette vil bli gått igjennom på treffet, samt regler for flagg og oppførsel på banen. Kjørestart klokken 12.00. Det blir enkel matservering av pølse med brød, brus og kaffe. Vell møtt! Vi er nødt til å stille med mye bimmersfolk på begge dagene. Vise oss fram litt. Det blir felleskjøring til Lånke. Skriv en post her i tråden om du blir med på felleskjøringa, så oppdaterer jeg ei liste etterhvert. Har du spørsmål, ta kontakt med meg eller Mexos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutH Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Når og hvor starter felleskjøringa til lånke? Har bmwccn pratet med naf ang langsvingen og langstrekket? Dette var stengt den 2. mai.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå