Olelink Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Tok mange dager å huske at jeg var gift, hadde unger osv... Men pokker ingen som har en 56 hjelm å låne bort? 325'n som skal få luftet seg? Har ennå kun sett den stå i ro altså parkert, så det gler jeg meg til. Vel å merke om jeg kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Går bra med faren din Eirik? Fadern er mye bedre nå. Klarer å gå et lite stykke uten å bli helt lemster i ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Regner med vi landa på torsdag kl 20.00 utenfor GS bildeler for ett uoffisiellt treff (siden det er "Hoved" treff på lørdag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Tok mange dager å huske at jeg var gift, hadde unger osv... Men pokker ingen som har en 56 hjelm å låne bort? 325'n som skal få luftet seg? Har ennå kun sett den stå i ro altså parkert, så det gler jeg meg til. Vel å merke om jeg kommer. Ikke vinterkjørt så kunne vært godt for den å fått brukt seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 ok da svinger jeg neom på Torsdag.godt og få luftet bilen igjen etter den har stått i en trist garasje hele vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Ikke noe treff imårra altså ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Torsdag, jo må prøve det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 kult! si ifra om du ikke får bilen klar så kan du sitte på meg johnny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 kult! si ifra om du ikke får bilen klar så kan du sitte på meg johnny! Du stiller alltid opp Marcus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Når og hvor starter felleskjøringa til lånke?Har bmwccn pratet med naf ang langsvingen og langstrekket? Dette var stengt den 2. mai.. Bmwccn har alltid brukt hele banen, så det går nok greit. De gjør også noe så genialt som å kjøre banen feil vei, virker kanskje sært, men det er kjekt faktisk. Kan ligge full pupp overalt, UTEN å sprette å humpe ta veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Når og hvor starter felleskjøringa til lånke?Har bmwccn pratet med naf ang langsvingen og langstrekket? Dette var stengt den 2. mai.. Bmwccn har alltid brukt hele banen, så det går nok greit. De gjør også noe så genialt som å kjøre banen feil vei, virker kanskje sært, men det er kjekt faktisk. Kan ligge full pupp overalt, UTEN å sprette å humpe ta veien Regner med du har fått igang bilen din igjen? Johnny: Lov meg å pugg vikeplikt reglene dersom du skal kjøre 325 til helga da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Regner med du har fått igang bilen din igjen? Jepp, radiatoren din funka knail den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Har veldig lyst oppåver på lånke igjen! men blir dessverre noen dager for tidlig for min del.. Men det blir vel flere lånle treff utover sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Da sees vi i morgen kl 20.00 ved GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Terminliste CCN: August 08.08.09 Frøyabanen - Årets mest spennende banetreff. Mer info kommer nermere! 16.08.09 Lånketreff - Høst Frøyatreffet er absolutt noe folk burde glede seg til. Dette er en spennende bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå