PenguiN- Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 esveen, kan du bekrefte at det blir treff i morgen eller avkrefte?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Jepp, treff i morgen kl. 20.00, men hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Hva med nede på Piren? Ved siden av bi og Pirbadet. Mulighet til å ta litt fine bilder der med sjøen i bakgrunn Men mulig det blåser litt mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Ja, vi sier piren. Jobber ikke langt unna der, å alltid syntes det måtte være en fin treff plass. Har forresten fått sommerfelger, så må få lagt ut noen bilder: Dotz Mugello 8X18 og 9X18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 MiniTreff Torsdag 07.05 klokken 20.00 Treffsted pirsenteret, mellom BI og pirbadet. Håper at det blir fint vær, og at det dukker opp endel folk. Avslutter med en liten cruiserunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Einar neste gang du skal handle tepper, kan du få låne tilhenger av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Ja, jo. Men ikke så lett når jeg ikke har krok. Men det blir mer spennende i helga, da jeg skal til Stjørdalen å handle flaggstang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Ja, jo. Men ikke så lett når jeg ikke har krok. Men det blir mer spennende i helga, da jeg skal til Stjørdalen å handle flaggstang Stiller med følgebil jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Hadde jeg hatt clutch så hadde jeg kanskje vært på GS treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Ja, jo. Men ikke så lett når jeg ikke har krok. Men det blir mer spennende i helga, da jeg skal til Stjørdalen å handle flaggstang Stiller med følgebil jeg hehe hehehe..dribra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Ja, jo. Men ikke så lett når jeg ikke har krok. Men det blir mer spennende i helga, da jeg skal til Stjørdalen å handle flaggstang Stiller med følgebil jeg hehe hehehe..dribra Jeg som har sånn praktisk familiebil med hengerfeste kan stille som trekkvogn, så slipper du å ha bil med bred last skilt foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Vi er nødt til å stille med mye bimmersfolk på begge dagene. Vise oss fram litt. Det blir felleskjøring til Lånke. Skriv en post her i tråden om du blir med på felleskjøringa, så oppdaterer jeg ei liste etterhvert. stille på Felles kjøring ja, jeg å brodern kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Vi er nødt til å stille med mye bimmersfolk på begge dagene. Vise oss fram litt. Det blir felleskjøring til Lånke. Skriv en post her i tråden om du blir med på felleskjøringa, så oppdaterer jeg ei liste etterhvert. stille på Felles kjøring ja, jeg å brodern kommer Ja, kjempebra. Flere som stiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Jeg stiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Jeg stiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå