ESveen Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Felleskjøring til Lånke.Hei. For de som skal være med på felleskjøring til Lånke på søndag, så møtes vi 10.15 på IKEA Lenagen, og kjører SENEST 10.30. Treffet begynner 11.30. Vi kjører motorveien til Værnes, for de som ikke har køfribrikke, så kan man kjøre på autopass og betale senere med nettbank. Husk å ta med kontanter til å betale inngang til Lånke, samt kiosken. Vil minne om at man trenger ikke å være medlem av CCN for å være med hverken på vårmønstring på GS bildeler eller på Lånke dagen etter! Bumper denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Jeg vil kjøre alene..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Ja, hvem vil vel sitte på med deg? Skal på vårmønstringen, men blir neppe å dra opp på Lånke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Må innrømme at det frister lite med treff i kveld når jeg ser ut ruta nå :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Må innrømme at det frister lite med treff i kveld når jeg ser ut ruta nå :S Litt enig der. Håper været blir bedre til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Treffplass med tak og en god varm kopp kaffe så kan man vel godt ha treff i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Da kommer GS M3'en til vårmønstringa på Lørdag. Dette må være verd å få med seg Les linken: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1178488#1178488 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 MiniTreff Torsdag 07.05 klokken 20.00Treffsted pirsenteret, mellom BI og pirbadet. Håper at det blir fint vær, og at det dukker opp endel folk. Avslutter med en liten cruiserunde Hvis det blir treff, og dere har plass til en nykommer i trønderbastionen kan det hende jeg tar meg en tur og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 selfølgelig... hyggelig med nye folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Været har jo lyst opp nå, så vi satser på treff vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Beklager at jeg ikke kan komme idag. Men måtte opp på verkstedet med 320'en å bytte toppdekselpakning, da samboeren skal kjøre til Gjøvik i mårra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Var bare et lite treff i dag... 4 biler... Men vi var veldig fornøyd vi som var der Tok MANGE bilder... kommer sikkert noen utover kvelden/natta... Håper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Beklager at jeg ikke kan komme idag. Men måtte opp på verkstedet med 320'en å bytte toppdekselpakning, da samboeren skal kjøre til Gjøvik i mårra. VERKSTED Slutta å bruke meg? He-he... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Beklager at jeg ikke kan komme idag. Men måtte opp på verkstedet med 320'en å bytte toppdekselpakning, da samboeren skal kjøre til Gjøvik i mårra. VERKSTED Slutta å bruke meg? He-he... Er ikke du syk? Ble ikke så jeg stilte i kveld heller. Men det fikk vel de som var der med seg Føler stasen ikke var den samme med regnskitten bil og kun 7 grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå