ruberhai Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Her kommer mitt bidrag fra Vårmønstring på GS bildeler 09.05.09. Hadde desverre kun med mobilkamera men fikk knipset og filmet litt av de gromme bilene som møtte opp! Takk til arrangørene for et flott treff! Hell med været hadde vi også! VIDEO FRA TREFFET: Bmw e92 m3 med kompressor + noen av bilene fra treffet Film av GS bildeler Bmw`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 -Heimkokt , går selfølgelig ikke å holde følge med porcheene med en 28 år gammel 2 liters sedan, eller din 2,8, men er arti å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Når er neste BMW treff i Møre og romsdal/ Sør trøndelag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 I begynnelsen av tråden her så står det noe om faste treff i mnd,en på bugatti eller noe sånt. hvordan ligger det an med det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 I begynnelsen av tråden her så står det noe om faste treff i mnd,en på bugatti eller noe sånt.hvordan ligger det an med det?? Ohh.. Kjente smaken av Bugatti-burgern i munn :whoa: Når møtes vi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Biltilsynet i Trondheim har fått seg dynobenk! Fikk mld fra ALLSTAR i går. Så gutta med litt mer effekt enn vognkortet forteller, vær forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 I begynnelsen av tråden her så står det noe om faste treff i mnd,en på bugatti eller noe sånt.hvordan ligger det an med det?? Ohh.. Kjente smaken av Bugatti-burgern i munn :whoa: Når møtes vi? Ja flere det skulle fått til noe ihvertfall sommern går alt for fort.Så litt treff å cruising hadde vert gøy Vet ikke hvor sjarmerende det er å cruise rundt i en ny polert BMW med bugatti dressing klina rundt kjeften.men det får bare våge seg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Hvis dere leser litt i tråden, så finner dere nok ut at vi har treff første søndag i hver måned Vi har holdt til på Lade Arena i vinter, men nå som våren er her, blir det vel utetreff en dertil egnet plass neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Hvis dere leser litt i tråden, så finner dere nok ut at vi har treff første søndag i hver måned Vi har holdt til på Lade Arena i vinter, men nå som våren er her, blir det vel utetreff en dertil egnet plass neste gang. ok sånn å forstå har ikke lest igjennom alt skjønner du. ( my mistake) men hvis dere finner en plass og ha treffene i sommer.så regner jeg med dere legger det ut tidsnok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Da synes jeg at neste treff kan være på Bugatti jeg, den burgern der.. ohlalala.. hehe.. Stooor P-plass er det oppå der å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Da synes jeg at neste treff kan være på Bugatti jeg, denburgern der.. ohlalala.. hehe.. Stooor P-plass er det oppå der å. Funker for meg å det ja på ettermiddagen den 17 da? fin dag det.er meldt finvær å noen som er med?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Nå har vi nettopp hatt 3 treff de siste 5 dagene, så for min del er det litt tidlig med 17. mai. Litt tid må man bruke på familie og venner på nasjonaldagen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Einar endrer headingen i tråden når ny treffdato nærmer seg. Hvis det er godt vær, er sjansen stor for at det blir på parkeringen utenfor Rema 1000 på Tiller (gamle Lidl). Følg med og still opp neste gang. Bare hyggelig med nye fjes og jo flere vi er, jo mer positiv blest kan vi skape rundt disse treffene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Ok.Den er grei viste ikke at det hadde vert så mange treff jeg da.. skal følge med framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå