EirikL Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Jo flere, jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Neste treff kommer jeg med helt nytt "understell". Har bestilt Bilstein B6 til touringen og blir vel å montere M-tech fjærer bak. Det er ikke snakk om senk, men betraktelig bedre veiholdning Gleder meg som en unge til å komme i gang med montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Neste treff kommer jeg med helt nytt "understell". Har bestilt Bilstein B6 til touringen og blir vel å montere M-tech fjærer bak. Det er ikke snakk om senk, men betraktelig bedre veiholdning Gleder meg som en unge til å komme i gang med montering. Regner med du stiller med garasjebukker på neste treff da slik at vi får ta en titt Nytt understell er digg Er moro å sette seg inn i bilen og kjenne stor forskjell på kjøreegenskapene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Får prøve å ordne med bukker og nyvasket hjuloppheng. Det hadde vært herlig harry å hatt bilen på bukk under treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Blir mye jekking på meg fremover da Forøvrig ser der ut som det blir ny arbeidsplass over helgen med mye bedre lønn, og det er både familien og jeg svært glade for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Blir mye jekking på meg fremover da Forøvrig ser der ut som det blir ny arbeidsplass over helgen med mye bedre lønn, og det er både familien og jeg svært glade for Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Kjempenyheter, Johnny! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Toppers det, men dårlige nyheter er at jeg ble lagt inn på St.Olavs igjen... Nå vet de ikke hva som er problemet, men håper de har det klart så de kan gi meg svar i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Gratulerer ja Hofstad Håper formen kommer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Du skal se at det ordner seg for tøffe gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Må være rimelig hardbarket fordi sykehuset sier jeg er i bedre form på prøvene enn en normal person He-he, fikk jobben i dag og gleder meg som en unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Konge! Hvor i byen er nyjobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Er det noen som har lyst å møtes å ta noen pils i morgen? Kanskje på Solsiden, da det er god værmelding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Foreløpig ser jo været toppers ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Hallois! Da er vi igang med nytt "stor-treff" i Nord. Treffet holdes i Scandic Shine sine lokaler i Stiklestad allè 1 verdal den 27.06. Treffet starter ca kl 09:30 og varer til ca 16:00 - 17:00 Det som kommer til å foregå er demonstrasjon av Scandic Shine produkter både utvendig og innvendig i bil. Tips til lakk korrigering, behandling og forsegling på egen bil. Det blir mest sansynlig muligheter for å få spylt av egen bil. Konkuranse med premie. Liten premie til langveisfarer. Gode priser på produkter fra Scandic Shine under treffet. Grilling Dette ser jeg for meg blir et meget trivelig treff med fine biler og flotte folk å bli bedre kjent med. Treffet er av typen sosialt og meget informativt ihht bilpleie. Scandic Shine sitter på enorm kompetanse på dette området. Kjenner dere ikke til Scandic Shine, ser dere litt hva de driver med her: www.scandicshine.no Noen intereserte? Dere kunne fått til en felleskjøring fra TrH eller? Dere er jo suverene på felleskjøring... Brættis i Steinkjer treff tråden er treff ansvarlig. Link til tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... &start=135 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå