bmwkizn Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Jeg kommer nedover en tur iallefall håper på bra oppmøte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Jeg har revet motorn ut for en oppgradering til treffet på frøya så jeg kan ikke komme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Blir nok ikke å dukke opp i dag, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Er ikke mange her å se. Sitter her i bilen og speider, men var ikke mange Bimmers her å se akkurat. Noen som har sklid innom for å evt handle en cola, for så å stikke igjen. Mulig dere andre bare gjemt? Ojj, her kom det en EDIT: Som skulle innom butikken for å stikke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Kjørte forbi 20.15. Så ingen kjente der, så jeg kjørte igjen. Så bare en haug med rånere som satt ved statoil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Kanskje det var treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Var der jeg også, så en E30 med angel eyes, din bil Lightning? Jeg stod ved siden av en voyager og prata skit akkurat da jeg kom dit, i og med at jeg ikke så noen der. Kjører selv en grå E36 med ///M styling og uten skilt foran for tiden. Som en siste sjekk kjørte jeg rundt bunnpris og så PenguiN- kjøre inn, så jeg hang meg på. Så da ble det jammen meg hele to biler på dagens treff. Stod rett utenfor hovedinngangen til bunnpris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Hadde ikke fått med meg at det var treff jeg. Har vært en uke i Oslo så har vært litt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Var der jeg også, så en E30 med angel eyes, din bil Lightning? Jeg stod ved siden av en voyager og prata skit akkurat da jeg kom dit, i og med at jeg ikke så noen der. Kjører selv en grå E36 med ///M styling og uten skilt foran for tiden. Som en siste sjekk kjørte jeg rundt bunnpris og så PenguiN- kjøre inn, så jeg hang meg på. Så da ble det jammen meg hele to biler på dagens treff. Stod rett utenfor hovedinngangen til bunnpris. Kan stemme de hvis du stod bak bunnprisen å jabbet med han i Voyager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Jeg kjørte forbi, så en gullfarga e46 og en e34?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Stemmer det, tenkte jeg skulle blinke med lysa, men var ikke sikker på om du var fra forumet med det første. Så også deg kjøre forbi i en rød E36, og da var det meg og PenguiN- som stod parkert der. En gullfarga E46 og grå E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Heilt sykt..treffkveld..1 bil som dukker opp..og resten kjører rundt og ser ut som spørsmålstegn enda di fleste burde skjønne tegninga når det står to karer utenfor bmw`ene sine og prater og speider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Typisk! Skal på frøya på onsdag og drar noen dager før treffet begynner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Heilt sykt..treffkveld..1 bil som dukker opp..og resten kjører rundt og ser ut som spørsmålstegn enda di fleste burde skjønne tegninga når det står to karer utenfor bmw`ene sine og prater og speider. jeg turte ikke komme bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Jeg stod ved siden av en voyager og prata skit akkurat da jeg kom dit, i og med at jeg ikke så noen der. Ddeg jeg så på baksiden der det da? sto på siden av bunnpris jeg. Var tre stk på rekke en stund, tror muligens de andre to ikke er her inne Kjørte en siste runde rundt før jeg stakk kvart på, men så ut til at de få som var der var strødd rundt. Neste gang burde vi alle ta insj og snakke med hverandre kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå